اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کرمان:

ارائه خدمات بهزیستی همراهی تمام نهادها را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمان گفت: بهزیستی در ارائه خدمات خود نیازمند همراهی تمام نهادهای دولتی است.

ارائه خدمات بهزیستی همراهی تمام نهادها را می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، محسن مدیری در جریان بازدید فرماندار کرمان از مراکز بهزیستی شهرستان کرمان به ارائه گزارشی از خدمات تخصصی و حمایتی مراکز پرداخت و اظهار داشت: بهزیستی نهادی تخصصی است که بیشتر  اقشار جامعه با آن سرو کار دارند.
وی افزود: کودکان خیابانی، زنان بی‌سرپرست، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان، آسیب‌دیدگان اجتماعی گوشه‌ای از مددجویان بهزیستی هستند که خدمات تخصصی از بهزیستی دریافت می‌کنند.
مدیری با بیان اینکه بهزیستی در ارائه خدمات خود نیازمند همراهی تمام نهادهای دولتی است، بیان داشت: بهزیستی علاوه بر اقدامات عنوان شده در زمینه چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز در حال انجام برنامه‌های ویژه و تخصصی است.
بهنام سعیدی فرماندار کرمان نیز در جلسه جمع‌بندی این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های تخصصی بهزیستی به ویژه در بحث پیشگیری از بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی در شهر کرمان به عنوان مرکز استان بر آمادگی کامل فرمانداری و ادارات شهرستانی مرتبط با بهزیستی برای همکاری همه‌جانبه با بهزیستی شهرستان کرمان در راستای ساماندهی بهتر و بیشتر مسائل و معضلات اجتماعی تأکید کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول