اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس دفتر اشتغال سازمان بهزیستی استان قزوین خبر داد:

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به 862 نفر مددجوی بهزیستی

خبرگزاری فارس: کارشناس دفتر اشتغال سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: اطلاعات 862 نفر از مددجویان سازمان بهزیستی استان در سال جاری در سامانه مشاغل خانگی ثبت شده است و این افراد در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به 862 نفر مددجوی بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، محمد نوابی بیان کرد: اطلاعات 565 نفر از مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی که در سال جاری برای آنان اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال بهزیستی ثبت شده است.
وی ادامه داد: همچنین در بحث مشاغل خانگی اطلاعات 862 نفر از مددجویان سازمان در سال جاری در سامانه مشاغل خانگی ثبت شده است و این افراد در انتظار دریافت تسهیلات هستند.
کارشناس دفتر اشتغال سازمان بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: به صورت هفتگی جلسات ستاد اشتغال خانگی با حضور دستگاه‌های متولی استان در سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.
وی توضیح داد: صندوق مهر امام رضا (ع)، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان بازرگانی، آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان میراث فرهنگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله دستگاه‌های متولی در امر ایجاد مشاغل خانگی هستند که با سازمان بهزیستی همکاری دارند.
نوابی با اشاره به تسهیلات خوداشتغالی اعلام کرد: در شش ماهه اول سال جاری 50 نفر از مددجویان زیرپوشش از تسهیلات خود اشتغالی قرض‌الحسنه برخوردار شده‌اند.
همچنین به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، رئیس بهزیستی شهرستان قزوین اظهار کرد: 85 نفر از دانشجویان زیرپوشش حوزه اجتماعی این شهرستان در سایت دانشجویان بهزیستی برای پرداخت شهریه‌هایشان نام‌نویسی کردند.
غفار رمضانی تأکید کرد: همچنین در حوزه توانبخشی نیز 160 نفر از دانشجویان معلول در سایت دانشجویان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی عنوان کرد: مبلغ واریزی تحصیل دانشجویان زیرپوشش در ترم گذشته، بالغ بر 80 میلیون ریال شده بود که پرداخت شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول