اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

استکبار سنگرهای خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تبدیل این نظام به یک الگوی موفق در دنیا، استکبار جهانی سنگرهای خود را در منطقه یکی پس از دیگری از دست می‌دهد.

استکبار سنگرهای خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردل، یزدان جلالی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان اردل، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در دفاع مقدس و در برابر تهاجم سخت دشمن تا بن دندان مسلح، کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشت و به خوبی از عهده انجام رسالت خود در آن مقطع حساس از تاریخ انقلاب برآمد.
 وی افزود: بسیج با حضور انسان‎های مومن، فداکار، دیندار و آزاده بوجود آمده و تا از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی محافظت و پاسداری کند.
جلالی با بیان اینکه ماموریت بسیج با اتمام جنگ هشت ساله خاتمه نیافت، افزود: دشمنان انقلاب پس از ناکامی در جنگ سخت از چندین جبهه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا به خیال خود جلوی موفقیت‎های این انقلاب مانع ایجاد کنند.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز ما درگیر جنگی به مراتب ظریف‌تر و پیچیده‌تر از دفاع مقدس هستیم و بالطبع تعریف و ماموریت بسیج نیز باید متناسب با شرایط روز و ماهیت جنگ نرم باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان برای موفقیت در این جبهه باید علاوه بر بالا بردن قدرت دفاعی خود در دیگر زمینه‎ها نیز تلاش کرده و خود را برای مقابله با هر گونه تجاوز نرم و سخت آماده کنند.
جلالی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تبدیل این نظام به یک الگوی موفق در دنیا، استکبار جهانی سنگرهای خود را در منطقه یکی پس از دیگری در حال از دست دادن است.
وی افزود: دشمن به شدت از ترویج فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه ما هراس دارد و آن را سدی مستحکم در راستای دستیابی به اهداف شیطانی و استعماری خود می‎داند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح گرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‎ای ارزشمند از رشادت‌ها، ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در راه اسلام و ارزش‎هاست که باید این فرهنگ به نسل جدید انتقال یابد.
وی تصریح کرد: وظیفه همه آنهایی که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده‏اند در انتقال مفاهیم آن دوران به جوانان امروزی بسیار خطیر است و باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند. 
جلالی به تداوم و استمرار توطئه‌های مختلف استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی یک واجب شرعی است که بسیجیان در دوران دفاع مقدس به این وظیفه عمل کرده‌اند و لازم است امروز همگام با تمام آحاد ملت ایران همچنان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.
وی با اشاره به اهمیت بسیج از دیدگاه امام خمینی(ره)‌ و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بسیج ماندگارترین یادگار بنیانگذاری انقلاب اسلامی و میراث پربرکت حضرت امام خمینی(ره) است و تشکیل آن از امدادهای غیبی و معجزات الهی بود.
وی ولایت‌مداری را رمز موفقیت سپاه و بسیج دانست و افزود: هرگاه دشمنان خواسته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با درایت، تیزبینی و اقتدار بسیج و سپاه مواجه و تحقیر و خوار شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول