اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اندیشه بسیجی رویاهای استکبارگران را درهم ریخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: اندیشه بسیجی کاخ استکبار و رویاهای استکبارگران را درهم ریخته است.

اندیشه بسیجی رویاهای استکبارگران را درهم ریخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین یادواره شهدای فرهنگی سعدآباد اظهار داشت: شهادت‌طلبی از مهمترین ویژگی‌های رزمندگان اسلام است و کسانی که شربت شهادت را نوشیدند در واقع به آرزوی خود رسیدند.
وی افزود: گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در شرایط کنونی یک امر مهم و لازم است و در شرایطی که دشمنان با همه توان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند، نباید بیکار بنشینیم و باید ارزش‌ها را گسترش دهیم.
فرماندار دشتستان در این یادواره سه عامل مهم تشکیل‌دهنده انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را رهبری بی‌بدیل، تکیه بر اصول اسلامی و حضور مردم در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی عنوان کرد.
خسروی تصریح کرد: حضرت امام (ره) با درایت و هوشیاری شجره طیبه بسیج و نهال نوپای سازمان مردمی بسیج را نه تنها در زمین انقلاب اسلامی بلکه در سراسر عالم گسترش داد.
وی افزود: این شجره طیبه امروز به مانند درخت تناوری است که نه تنها در جای جای عالم حتی در قلب استکبار و استبداد ریشه دوانده است.
خسروی گفت: امروز اندیشه بسیجی کاخ استکبار و رویاهای استکبارگران را درهم ریخته و این افتخار و عزت به موجب درایت رهبری جهان اسلام مقام معظم رهبری است.
فرماندار دشتستان اذعان داشت: شهدای فرهنگی نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و تجلیل از مقام شامخ شهدای فرهنگی باید در تمام ایام و در همه شهرها برگزار شود.
خسروی یادآور شد: دشمن بعد از ناتوانی در جنگ سخت، امروز به جنگ نرم روی آورده و تلاش زیادی برای منحرف کردن جوانان انجام می‌دهد و متولیان فرهنگی باید تلاش بیشتری برای جذب جوانان انجام دهند.
در این آیین از 11 خانواده شهدای فرهنگی تجلیل شد و مقالات و اشعاری با موضوع بسیج و شهادت و ایثار قرائت شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول