اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

به دروغ‌گویی استکبار واقف هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با اشاره به اتهامات اخیر استکبار به رهبری آمریکا به ایران اسلامی گفت: اتهامات آنها برای ما ثابت شدنی نیست، چون به دروغ بودن آنها واقف هستیم.

به دروغ‌گویی استکبار واقف هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد تقی واعظی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اتهامات اخیر استکبار به رهبری آمریکا به ایران اسلامی اظهار داشت: اتهامات آنها برای ما ثابت شدنی نیست، چون به دروغ بودن آنها واقف هستیم.
وی بر ثابت نشدن گفته‌های دشمن حتی برای خودشان تاکید کرد و افزود: دشمن بدون اثبات کردن اتهامات، در دنیا راه افتاده و به دنبال کسب اجماع جهانی برای تحریم ایران است.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن تجربه اتهاماتی این‌ چنینی را در گذشته نزدیک نیز دارد، تصریح کرد: آنها سال‌ها از تروریسم حمایت می‌کردند، که بالاخره دامن خودشان را در 11 سپتامبر گرفت و آبروی آنها را برد.
وی بر پاک بودن دامن انقلاب و انقلابیون ایران به ویژه متولیان آن در زمان امام راحل و در حال حاضر مقام معظم رهبری از تروریسم تاکید کرد و گفت: بر طبق فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با تروریسم از اصول انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
واعظی با اشاره به اینکه آژانس هسته‌ای اقدام به غیب گویی در مورد انرژی هسته‌ای ایران می‌کند، اضافه کرد: آنها بدون ثابت شدن موضوع اقداماتی برای تحریم بانک مرکزی ایران انجام داده‌اند.
وی بر ایستادگی مردم و نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: این ملت و مملکت سال‌ها است که از دست استکبار خارج شده و تصمیمی برای تسلیم شدن در برابر آنها را ندارد.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از دست دادن حسن تهرانی مقدم را فاجعه دانست و ابراز امیدواری کرد، بسیجیان راه او را پیموده و کارهایش را به پایان برسانند.
وی با تبریک هفته بسیج به همه مردم به ویژه بسیجیان ادامه داد: عضویت در بسیج موجب جلوگیری از آسیب پذیری ایران می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول