اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

پایگاه‌های بسیج خط مقدم مبارزه با استکبار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه بسیج را طلایه‌دار مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: پایگاه‌های بسیج خط مقدم مبارزه با استکبار هستند.

پایگاه‌های بسیج خط مقدم مبارزه با استکبار هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی شامگاه جمعه در بازدید از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهدشت و دیدار با مسئولان ارشد بسیج در این شهرستان اظهار کرد: به برکت دوراندیشی امام راحل و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، بسیج 20 میلیونی در ایران اسلامی شکل گرفت که امروزه همچون سدی در مقابل تهدیدات دشمنان قرار دارد. 
وی گفت: با تاسی از فرموده امام راحل که فرمودند "مملکتی که 20میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد، این نهاد مقدس شکل گرفت که اکنون بهترین الگو برای جوانان انقلابی سایر بلاد اسلامی در خیزش و بیداری اسلامی است.
فرماندار کهگیلویه افزود: جوانان پاکباخته و دلسوخته ایران اسلامی که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن داشتند با آمادگی و قصد و اراده خلل‌ناپذیر برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب گروه‌های مقاومت مردمی را در پایگاه‌ها مقاومت تشکیل دادند.
مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در طول هشت سال دفاع، بسیج آن چنان در صحنه‌های نبرد با دشمن بعثی درخشید که دشمنان اعتراف کردند قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با همه ارتش‌های تا بن دندان مسلح جهان مقابله کند.
رضایی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: این هفته یادآور ایثار و از خودگذشتگی و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است که باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقویت شود.
این مسئول در رابطه با نقش پایگاه‌های مقاومت و بسیج در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تصریح کرد: پایگاه‌های خط مقدم مبارزه و مهم‌ترین سنگر در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام هستند.
فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: لازم است پایگاه‌های مقاومت و مساجد به سنگرهای مقابله با تهدیدات دشمن تبدیل شوند و با جذب جوانان و نوجوانان و نخبگان و ساماندهی آنها برای دفاع از کیان انقلاب و مبارزه با استکبار همانند دوران دفاع مقدس عمل کنیم.
رضایی افزود: مدیریت عالی شهرستان کهگیلویه در همه حال آماده همکاری همه جانبه با سپاه و بسیج است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول