اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

نقشه کشیدن‌های پیاپی استکبار نشان‌ از قدرت ایران دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: نقشه کشیدن‌های پیاپی استکبار جهانی برای ایران اسلامی نشان از ترس بسیار زیاد غرب از ایران اسلامی دارد.

نقشه کشیدن‌های پیاپی استکبار نشان‌ از قدرت ایران دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نقشه کشیدن‌های پیاپی استکبار جهانی برای ایران نشان از ترس بیش از اندازه از قدرت ایران است و ملت ایران باید به این دلیل به خود ببالد.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای ایران اسلامی نقشه‌های شوم کشیده است، افزود: دشمن برای ایران اسلامی نقشه در سر می‌پروراند ولی نمی‌داند تا زمانی که این مردم در صحنه حضور دارند هیچ دشمنی نمی‌تواند قدم از قدم بردارد و دست به حرکت‌های دیوانه‌وار بزند.
سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران دست استکبار جهانی را خوانده است، افزود: استکبار جهانی از نقشه‌های نخ‌نمایی استفاده می‌کند که ملت ایران سال‌هاست آن‌ها را تجربه کرده است و به این دلیل از تحرکات آن‌ها ترسی به دل راه نمی‌دهد و در مسیر حرکت خود استوارتر می‌شود.
رئیس شورا فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه ایران به ابرقدرت ایدئولوژیک تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی به ابرقدرتی تبدیل شده است که تکیه به سلاح ندارد بلکه بر اساس تفکر و عقل برای جهان برنامه ارائه می‌کند.
سلیمانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی خود به شکست مقابل ایران اعتراف کرده است، تاکید کرد: استکبار جهانی بارها اعتراف کرده است که ایران اسلامی در حال تحریک جهان است ولی باید گفت که ایران اسلامی با رسوخی که در دل‌های ملت‌های جهان پیدا کرده است رهبری برای ملت‌های مسلمان به شمار می‌آید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه استکبار جهانی در مقابل روحیه استشهادی و انقلابی شکست خورده است، افزود: دشمن مقابل استشهاد و شهادت طلبی هیچ حربه‌ای ندارد و همیشه مقابل این روحیه عظیم که به وفور در ملت ایران پیدا می‌شود شکست خورده است و در تلاش است که این روحیه را نابود کند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی درس آموخته فرهنگ عاشوراست و به این دلیل هیچ گاه مقابل ذلت و خواری سر خم نمی‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول