اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز تشکیل بسیج؛

یادواره 174 شهید کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هشتمین یادواره 174 شهید کوهبنان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان برگزار شد.

یادواره 174 شهید کوهبنان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، هشتمین یادواره 174 شهید کوهبنان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بعد از ظهر امروز برگزار شد.
منصور متقی فرماندار کوهبنان در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به لطف خداوند در سرزمینی نفس می‌کشیم که رهبری حکیم و فرزانه ولایت دارد و از امنیت بالایی برخوردار هستیم.
وی افزود: تمام نعمت‌ها و امنیتی که در کشور وجود دارد، ‌مدیون خون شهیدانی است که با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) عاشقانه به جبهه‌ها رفتند و با تمام وجود از کیان و شرف ایران اسلامی دفاع کردند.
حجت‌الاسلام احمد درستکار امام جمعه بخش طغرالجرد نیز در این مراسم با استناد به آیات و روایات به مسئله شهید و شهادت در اسلام اشاره کرد و افزود: شهیدان با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خود و با نثار جان خویش، زمینه عزت و عظمت اسلام را فراهم کردند و موجب شکست و ذلت دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام شدند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا در پهنه گیتی عاشقانه ایستادند و با خون خود وضو گرفتند تا نماز عشق را اقامه کنند، آنها ستاره‌های پرفروغی بودند که مدتی کوتاه با ما بودند.
درستکار بیان داشت: شهدا رفتند و با نثار جان خود کاری حسینی کردند و آنها که ماندند، باید کاری زینبی کنند و در این راستا باید گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب باشیم و لحظه‌ای از راه و هدف شهدا فاصله نگیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: محرم ماه عاشقی و دل‌دادگی است، زیرا حماسه‌ساز محرم عاشق یکه‌تازی به نام حسین (ع) است و وی بود که با محرم به ما آموخت تنها چیزی که رنگ الهی داشته باشد در دنیا می‌ماند.
درستکار تصریح کرد: شهیدان دوران دفاع مقدس نیز به سرور و مولای خود امام حسین (ع) اقتدا کردند و با انتخاب مسیر شهادت در تاریخ جاودانه و ابدی شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول