اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در سنندج؛

یادواره شهدای ورزشکار کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای ورزشکار کردستان صبح امروز در سنندج برگزار شد.

یادواره شهدای ورزشکار کردستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه شهرستان سنندج در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان، خانواده شهدا و ورزشکاران استان در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: شهید نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است، بنابراین بر همگان واجب است که در راستای حل مشکلات خانواده شهدا توجه خاص داشته باشند.
محمود الله‌مرادی افزود: شهدا رفتند تا ما از فراز صراط ولایت بر خاک غفلت و جهالت نیفتیم و در راه اعتلا و صدور پیام انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
وی حفظ و حراست از خون شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان را ضروری خواند و تصریح کرد: حفظ و حراست از دستاوردهایی که با خون شهدا و فداکاری ایثارگران حاصل شده کمتر از شهادت نیست.
محمود الله‌مرادی خاطر نشان کرد: در این برهه حساس که دشمنان از طریق جنگ نرم و در قالب تخریب افکار، تضعیف اعتقادات، ایجاد شک و تردید، نشر فرهنگ ابتذال و ایجاد اختلافات مذهبی در بین مسلمانان به ویژه جوانان، به جنگ ملت مسلمان ایران آمده‌اند هوشیاری آحاد مردم جامعه و تأسی از آرمان‌های والای شهدا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
الله‌مرادی تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی همگام با دیگر اقشار جامعه در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی همواره با جوانمردی و رشادتی وصف ناپذیر در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده و در این مسیر نیز شهدای فراوانی از جامعه ورزشی ایران اسلامی و استان کردستان تقدیم انقلاب شده است.
وی افزود: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و برپایی یادواره‌های شهدا از جمله فعالیت‌های پسندیده‌ای است که زمینه‌ساز آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده جامعه با آرمان‌های والای شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان می‌شود.
در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان بیژن گرامی، سیدصلاح حسینی و بختیار امینی از شهدای شاخص ورزشکار سنندج تجلیل به عمل آمد و دلنوشته‌ای نیز توسط فرزند شهید بختیار امینی در خصوص تبعیت از ولایت فقیه و تداوم راه شهدا و عمل به آرمان‌های والای شهدا قرائت شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول