اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس:

ملت ایران از رجزخوانی دشمن نمی‌ترسد/ امسال 3300 یادواره شهدا برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: پیام شهدا این است که از رجزخوانی دشمن نترسیم.

ملت ایران از رجزخوانی دشمن نمی‌ترسد/ امسال 3300 یادواره شهدا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی پنجشنبه‌شب در ششمین یادمان 135 شهید حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ناحیه ساری با محوریت شش شهید کوی باهنر در حسینیه ولی عصر(عج) اظهار داشت: آنچه که سبب شد بچه رزمنده‌ها از دیار خود هجرت کرده و به جنگ با کفر بروند، تاثیر سخنان علما بود.
وی با اشاره به اینکه از سال 73 برگزاری کنگره شهدا در دستور کار قرار گرفت، افزود: سال گذشته 16 هزار یادواره شهدا برگزار شد و در شش ماه نخست امسال هم 3 هزار و 300 یادواره شهدا برگزار شده است.
ملکی با اشاره به اینکه این یادواره‌ها پیام 220 هزار شهید انقلاب اسلامی را دارد، تصریح کرد: این پیام باید به نسل‌های آینده منتقل شود.
وی با بیان اینکه پیام شهدا پاسداری از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: شهدا در این یادواره‌ها می‌گویند از خون آنها و نظام اسلامی پاسداری کنیم.
ملکی با اشاره به اینکه پیام شهدا این است که از رجزخوانی دشمن نترسیم، خاطرنشان کرد: نترسیدیم و نتیجه هم گرفتیم و نمونه آن حزب الله لبنان است که زاییده اندیشه‌های امام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه چند بچه شیعه لبنانی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در مواقع حساس وارد عرصه می‌شوند، گفت: با همین تعداد کم، لشکر شیطان و رژیم صهیونیستی را ذلیل کردند.
ملکی با اشاره به اینکه در سال 1973 نزدیک بود عرب‌ها پیروز شوند اما فریب سازمان ملل را خورده و دست‌ها را بالا گرفتند، ادامه داد: ببینید چه طور چند بچه شیعه در مقابل دشمن می‌ایستد و ما راحت از کنار آن عبور می‌کنیم.
این مسئول با بیان اینکه شهدا شما را به این جمع دعوت کرده‌اند و شما مهمان شهدا هستید، افزود: گوش دل می‌خواهد که صدای شهدا را بشنویم.
وی گفت: باید کاری کنیم که همه قشرها در این یادواره‌ها حضور یابند و نه اینکه فقط بچه حزب اللهی‌ها باشند، همه باید بدانند شهدای ما چه کسانی بودند.
ملکی با بیان اینکه ابوعمار، دانشجوی رشته پزشکی در آلمان بود و در فرانسه خدمت امام رسید و از امام سؤال کرد که به تحصیل ادامه دهد یا مقاومت، که امام فرمودند نهضت اکنون به سرباز نیاز دارد، افزود: جوانان و نوجوانان ما را در کردستان زیر پای عروس و داماد قربانی می‌کردند در حالی که خداوند هم به جای قربانی شدن اسماعیل، گوسفندی فرستاد.
وی با اشاره به اینکه با فرهنگ شهدا و جانبازان باید به جنگ نرم دشمن برویم، اظهار داشت: دشمن با 4 هزار امواج ماهواره‌ای و 300 هزار وب سایت علیه ما فعالیت می‌کند و اگر ارتباط را با خدای خود حفظ کرده و از شهدا کمک بگیریم موفق خواهیم بود.
ملکی خاطرنشان کرد: از میان 220 هزار شهید انقلاب اسلامی، 188 هزار نفر در دفاع مقدس شهید شدند که از این تعداد 85 هزار نفر بسیجی بودند و از میان بسیجیان هم 36 هزار دانش آموز که ما فقط شهید فهمیده را می‌شناسیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول