اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

مراسم یادواره شهدا در زرآباد کنارک

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم یادواره شهدا در شهر زرآباد کنارک برگزار شد.

مراسم یادواره شهدا در زرآباد کنارک
به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، بخشدار زرآباد امروز در مراسم یادواره شهدا در حوزه مقاومت بسیج این شهر اظهار داشت: تبیین و تنویر اصالت راه شهدای نهضت حسینی و در امتداد آن نهضت خمینی (ره) و در تداوم آنها نهضت ولایی از مهم‌ترین عوامل حفظ اسلام و نظام اسلامی است.
مجتبی شجاعی با بیان فرازهایی از سخنان حضرت امام (ره) در مورد شهدا افزود: مقام شهدا با توجه به فرمایشات امام راحل غیر قابل توصیف است لذا از تمامی جوانان خواسته می‌شود هر کدام الگویی از شهدا را به عنوان حاضر اخلاق و رفتار خود انتخاب کنند.
مولوی مهروزهی امام جمعه اهل سنت زرآباد نیز در این مراسم به بیان آیات و احادیثی درباره مقام شهدا پرداخت و گفت: خدماتی که امروز نظام و دولت در منطقه انجام می‌دهد همه این خدمات محصول تفکر بسیجی و ناشی از خط شهدا و وحدت بین مردم و مسلمین است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنارک نیز ضمن بیان توفیقات نظام در عرصه‌های مختلف، این توفیقات را محصول راه همواری عنوان کرد که مرهون فداکاری شهداست.
سرهنگ بهادر از جوانان خواست که اگر می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید به سلاح ایمان و وحدت به جنگ دشمن روند و دشمن را در فضای مجازی و حقیقی و تکنولوژی‌های نو مانند اینترنت و دانش به زانو درآورند.
در پایان مراسم، از بسیجیان فعال تقدیر به عمل آمد.
این مراسم با حضور جمعی از مسئولان، معتمدان، ریش سفیدان و جوانان و دانش‌آموزان برگزار شد.
در سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زهک با خانواده شهداء دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان زهک در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای بسیجی گفت: امروز این انقلاب ثمره خون سرخ شهیدان است و ما باید پیرو ولایت‌فقیه باشیم و از توطئه دشمنان در مرز غفلت نکنیم.
باغبانی افزود: بسیج و شهادت واژه‌های مقدسی هستند که مجاهدت و شهادت طلبی رزمندگان در جبهه‌ها را در نزد مردم تداعی می‌کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه زهک نیز در این دیدار بر پیروی از راه شهیدان تأکید کرد و اظهار داشت: با پیروی از راه شهیدان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش می‌بریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول