اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار باقرشهر:

با تمام عشق به استقبال عزاداری سالار شهیدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: معاون شهردار باقرشهر از آمادگی این شهر برای برپایی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: با تمام عشق به استقبال عزاداری سالار شهیدان می‌رویم.

با تمام عشق به استقبال عزاداری سالار شهیدان می‌رویم
بهروز علافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره قرار گرفتن در آستانه ماه محرم الحرام گفت: با تمام عشقمان به امام حسین (ع)، به استقبال ماه‌ عزاداری سالار شهیدان می‌رویم.
معاون اداری‌ـ مالی شهرداری باقرشهر افزود: سیاه پوش کردن معابر، مساعدت در راه اندازی مساجد و تکایا و هیئت‌های محلی، آماده باش نیروهای آتش نشانی شهرداری و همچنین خدمات شهر به همراه دیگر حوزه‌های اجرایی برای پیشگیری از حوادث احتمالی و همچنین تامین امنیت شهروندان با توجه به تجمع های گسترده برای عزاداری از جمله برنامه‌های شهرداری است.
وی به آمادگی روابط عمومی شهرداری باقرشهر برای اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای ترویج سیره ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه تاریخی کربلا  از جمله اقداماتی است که همچون سنوات گذشته در حال انجام است. 
علافی عنوان کرد: به همت واحد زیباسازی، با سیاه پوش شدن کلیه معابر با پرچم‌های سیاه شهر را سوگوار سید و سالار شهیدان کرده است و فضای عزاداری را برای شهروندان عزیز و مهمانان شهرمان آماده کرده است.
معاون اداری‌ـ مالی شهرداری باقرشهر در ادامه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون مبلغان و فعالان عرصه‌های ترویج ارزش‌های مذهبی، شرایطی فراهم شود تا همه ما بتوانیم نگاه درست و معرفت کاملی به واقعه کربلا داشته باشیم.
وی همچنین اعتلای سطح اطلاعات جوانان و نوجوانان را از فرهنگ دینی بسیار ضروری دانست و ماه محرم را بهترین فرصت برای خانواده ها  و جوانان دانست تا ضمن شرکت در مراسم های عزاداری، فرزندان خود را با سیره ائمه اطهار علیهم السلام آشنا کنند و به آنها بیاموزند که چگونه می‌توانند زندگی سالم و اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول