اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در بهشت زهرا و با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

جوانان با شهیدان عقد اخوت بستند

خبرگزاری فارس: نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در آستانه عید سعید غدیر با حضور رئیس جمهور و جمعی از جوانان منتخب از اقوام و اقلیت‌های دینی برگزار شد و جوانان با شهیدان عقد اخوت بستند.

جوانان با شهیدان عقد اخوت بستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری، در این اجلاس که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، پس از سرود و قرائت قرآن، مراسم عقد اخوت میان جوانان ایران اسلامی و پیمان عهد با شهیدان در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه با قرائت دعای وحدت توسط جوانان منتخب از اقوام و اقلیت‌های دینی کشور با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد انجام شد.
همچنین در این اجلاس از شبکه اجتماعی منادیان صلح و عدالت با هدف انتقال مفاهیم صلح و دوستی و مشارکت جوانان در امور اجتماعی و نیز ایجاد بستری پویا و شفاف برای این حضور در صحنه‌های اجتماعی و تحقق آرمان‌های جوانی در عرصه صلح و دوستی در جهان رونمایی شد که جوانان کشور می‌توانند در فضای اینترنتی به عضویت این شبکه اجتماعی در بیایند.
در این مراسم تندیس صلح و عدالت از سوی جوانان سراسر کشور به رئیس جمهور اهدا شد.
تشکیل مجمع جوانان ایران اسلامی و تاسیس دبیرخانه دائمی اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی، پیشنهاداتی بود که نماینده جوانان شرکت کننده در این اجلاس برای تصویب در دولت به رئیس جمهور ارائه کرد.
گفتنی است جشن برادری و خواندن عقد اخوت امسال در روز عید سعید غدیر به طور سراسری در کشور برگزار می‌شود و فردا صبح نیز در گلزار شهدای تهران فرزندان شهدا و ایثارگران، با یکدیگر پیمان برادری خواهند بست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول