اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرم امسال صورت می‌گیرد؛

اعزام 3000 مبلغ به نقاط مختلف فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در راستای پاسداشت و ترویج فرهنگ عاشورایی، 3 هزار مبلغ و مبلغه در ماه محرم به مناطق مختلف استان فارس اعزام می‌شوند.

اعزام 3000 مبلغ به نقاط مختلف فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنرانان و مبلغانی از حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان برای تبلیغ و سخنرانی در ایام محرم به استان فارس اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی فارس تبیین شعائر و اهداف فرهنگی عاشورایی در بین آحاد جامعه است، افزود: هر ساله امت اسلامی در ایام شهادت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) با تأسی از فرهنگ عاشورایی و شهدای کربلا با حضور در صحنه‌های مذهبی و دینی موجب بیداری و ترویج فرهنگ و اهداف اسلامی در دنیا می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی هر ساله با تدوین و برنامه‌ریزی‌ها و تربیت مبلغ و تهیه، توزیع و ارسال بسته‌های فرهنگی و ساماندهی تشکل‌های دینی و مروجین اسلام به استقبال ماه محرم می‌رویم.
محمودی‌نژاد اضافه کرد: بیش از 90 درصد فعالیت‌های سازمان تبلیغات، نظارت، هدایت و ایجاد برنامه‌های راهبردی و زیرساختی و مقابله با فرق و مذاهب به ویژه وهابیت و بهائی‌گری بوده است.
وی از تشکیل بیش از 3 هزار و 600 هئیت عزاداری و دسته‌‌های سینه‌زنی در استان فارس خبر داد و گفت: برگزاری بیش از 700 دوره کارگاه آموزشی در مورد مقابله با ترویج و تبلیغ فرق و مذاهب، آگاهی‌بخشی و برای حضور 3 هزار مداح و نوحه‌سرا در مراسم عزاداری، از دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس اظهار داشت: اهل سنت استان فارس احترام ویژه‌ای به مراسم عاشورا دارند و در این ایام به عزاداری و نذر و نیاز می‌پردازند.
وی توجه به محتوای اشعار مداحان و نوحه‌خوانی را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته برشمرد و افزود: شعرهای عاشورایی باید با اصول اسلامی مطابقت داشته باشد.
محمودی نژاد خاطرنشان کرد: بر پایی 5 هزار گفتمان دینی زیر نظر شبکه‌های تبلیغی و دینی از دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی فارس بوده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول