اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی قم:

اعزام 170 مبلغ به روستاهای قم در ماه محرم

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: به مناسبت ماه محرم، 170 مبلغ از سوی این سازمان به بخش‌ها و روستاهای استان قم اعزام شده‌اند.

اعزام 170 مبلغ به روستاهای قم در ماه محرم
حجت‌الاسلام عین‌الله صلواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مبلغان زیرپوشش سازمان تبلیغات اسلامی به تمام روستاها و بخش‌های تابعه استان اعم از سلفچگان، خلجستان، قاهان، کهک، جعفریه، قنوات و قمرود اعزام شده‌اند.
وی ادامه داد: به مبلغان اعزامی تذکرات لازم در خصوص بصیرت و امر به معروف و نهی از منکر داده شده است و کتابچه‌هایی نیز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر و بین مبلغان اعزامی توزیع شده است.
مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه مبلغان اعزامی تنها در ماه محرم به تبلیغ می‌پردازند گفت: موضوعاتی که مبلغان در ماه محرم به آن خواهند پرداخت، پیرامون بصیرت، بیداری اسلامی، فرهنگ فاطمی و جهاد اقتصادی خواهد بود.
وی با ذکر این مطلب که خرافه‌زدایی، آسیب‌شناسی و نحله‌های انحرافی موضوع سخنرانی مبلغان خواهد بود، ابراز کرد: برای ماه صفر نیز با توجه به بررسی‌ها و در صورت نیاز، مبلغانی اعزام خواهند شد.
صلواتی عنوان داشت: برای خرافه‌زدایی از مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا(ع)، سخنرانان باید تاریخ اصیل اسلام را بیان کنند و در زمان مراسم‌ها ملاحظه مردم را بکنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول