اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

محرم ماه رهایی از ظلم و انحراف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد با بیان اینکه محرم ماه رهایی از ظلم و انحراف است، گفت: نخستین گام در قبولی عزاداری امام حسین (ع) دور بودن از انحرافات است.

محرم ماه رهایی از ظلم و انحراف است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: قوی‌ترین عامل قیام امام حسین(ع) پیاده کردن اصل اصیل امر به معرف و نهی از منکر است.
وی افزود: استقرار ارزش‌های دینی در جامعه از اهداف واقعی امام حسین(ع) در قیام کربلا بوده است.
امام جمعه بروجرد گفت: شیعیان و عزاداران امام حسین(ع) باید به دنبال احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.
ترابی افزود: اگر می‌خواهیم دل امام حسین(ع) از ما شاد و خشنود شود باید در مقابل اشاعه منکرات در جامعه ایستادگی کرده و جلوی آنان را بگیرم.
امام جمعه بروجرد گفت: بالاترین معروف پیروی و اطاعت از ولایت و ترویج فرهنگ نماز در جامعه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب خدمات گسترده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده است.
ترابی ادامه داد: خدمات خالصانه و مخلصانه بسیج در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی و مهار فتنه‌های مختلف که از سوی مزدوران دشمنان در کشور پیش آمده، جایگاه این نهاد مردمی را ممتاز کرده است.
وی گفت: امروز در جامعه اسلامی ما بسیج و بسیجی به یک فرهنگ مقدس تبدیل شده که بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده است. 
ترابی بیان کرد: افتخار بزرگ بسیج این است که در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارد و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمانان جهان است.
امام جمعه بروجرد یادآور شد: تیر دشمنان اسلام و انقلاب در ماه‌های اخیر در مورد موضوعات مختلف و دشمنی علیه ایران اسلامی به سنگ خورده و با شکست مواجه شده است.
ترابی افزود: مردم مسلمان و غیرتمند ایران اسلامی اهداف برنامه‌ریزی شده دشمنان را به خوبی می‌دانند و توطئه‌های آنان را با وحدت و اتحاد خود خنثی می‌کنند.
وی تصریح کرد: اگر نبود فرهنگ بسیج و بسیجی، هیچ گاه فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب که توسط منافقان قدیم و جدید به راه انداخته شد، مهار نمی‌شد.
امام جمعه بروجرد گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون روحیه شهادت‌طلبانه ارتش، سپاه و بسیج است که جان شیرین خود را هدیه کرده و پیروزی اسلام را با خون خود تضمین کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول