اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد؛

پرهیز از تجملات در عزاداری‌های محرم

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان بر پرهیز از تجملات در عزاداری‌های محرم تاکید کرد.

پرهیز از تجملات در عزاداری‌های محرم
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نمازجمعه امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری موجبات موفقیت انسان در دنیا و آخرت را فراهم می‌کند و با پرهیزگاری و دوری از گناهان به موفقیت و سربلندی دنیوی و اخروی می‌‌رسیم.
وی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که از ابتدای انقلاب شکل گرفت و این نهال روز به روز تنومندتر و مقتدرتر شده و امروز دشمنان از بسیج می‌هراسند.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها از جمله تامین امنیت شهروندان، دفاع از انقلاب، دفاع مقدس و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی و مشارکت در سازندگی کشور درخشش خوبی داشته است.
مصلح اذعان داشت: بسیج با فعالیت خود در ارایه الگویی موفق به نهضت‌های اسلامی بسیار خوب درخشیده و آوازه بسیج در تمام دنیا پیچیده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام محرم یادآور شد: امام حسین(ع) با تقدیم خون خود و یارانش موجبات عزت اسلام و مسلمانان شد و بعد از گذشت قرن‌ها از حادثه عاشورا این رویداد همواره زنده است.
امام جمعه برازجان با اشاره به لزوم برگزاری مراسم منظم محرم در دشتستان گفت: متولیان آیین‌های عزاداری با استفاده از سخنرانان و مبلغان برجسته و بهره‌گیری از حضور جوانان، روح قیام امام حسین(ع) را به جان‌های تشنه آنها منتقل کنند.
مصلح خواستار حفظ شکل سنتی و دوری از تجملات و ظواهر ناشایست در عزاداری‌های این ایام شد. 
وی اضافه کرد: با آغاز محرم هفته احیای امر به معروف نیز آغاز می‌شود زیرا مهم‌ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) و یکی از مهم‌ترین شرایط ایمان، امر به معروف و نهی از منکر است که سایر احکام الهی در سایه آن اجرا می‌شود.
امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مدرس اظهار داشت: مدرس موجب پویایی مجلس شد و امروز نمایندگان باید ایشان را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول