اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مجل جمع‌آوری زکات محقق شد؛

اجرای 18 طرح عمرانی عام‌المنفعه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 18 طرح عمرانی عام‌المنفعه در دشتستان از محل جمع‌آوری زکات خبر داد.

اجرای 18 طرح عمرانی عام‌المنفعه در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد عدنانی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته زکات این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در دشتستان فعالیت بسیار چشمگیری دارد و در سال جاری میزان خدمات و کیفیت خدمات رشد خوبی داشته است.
وی افزود: کمیته امداد در واقع با هدف خدمت به محرومان و مستمندان تاسیس شده و حضرت امام(ره) با دید بسیار ارزشمندی که داشتند زمینه رشد و تعالی این نهاد را فراهم کردند و بدون اغراق خدمات بسیار ارزشمند و متنوعی توسط این نهاد به اقشار ضعیف ارائه شده و می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش بسیار زیادی برای خودکفا کردن افراد تحت پوشش در این نهاد صورت گرفته و با ارائه تسهیلات کم‌بهره در این راستا گام‌های مهمی برداشته شده است.
عدنانی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت زکات اشاره کرد و گفت: دشتستان در بحث زکات در استان و کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و روز به روز شاهد افزایش جمع‌آوری زکات در این شهرستان هستیم.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال به میزان حدود یک میلیارد تومان زکات توسط مردم دشتستان جمع‌آوری شود.
رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 18 طرح عمرانی عام‌المنفعه در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه ایجاد شده از محل درآمد زکات شهرستان در سال گذشته بیش از 18 طرح بوده است.
مسئول اداره زکات استان بوشهر نیز اظهار داشت: در سال گذشته در زمینه درآمد زکات رشد خوبی داشتیم و تعهد امسال استان بوشهر به مرکز برای جمع‌آوری زکات سه برابر سال گذشته است.
حجت‌الاسلام محمد رکنی افزود: باید در راستای گسترش فرهنگ زکات تلاش بیشتری صورت گیرد و روحانیون و ائمه جمعه و مسئولان در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول