اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

مردم فارس نشان دادند علاقه وافری به کتاب‌خوانی دارند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار فارس گفت: بازدید 700 هزار نفری از دهمین نمایشگاه کتاب فارس در روزهای نخستین برگزاری آن بیانگر علاقه مردم این استان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

مردم فارس نشان دادند علاقه وافری به کتاب‌خوانی دارند
محسن اردکانی امروز در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شیراز شهر فرهنگی محسوب شده و می‌شود که در شهرهای فرهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب کاری مطلوب است و مردم را بیشتر با فضای کتاب‌خوانی و مطالعه آشنا می‌کند.
معاون عمرانی استاندار فارس افزود: نمایشگاه کتاب استان فارس هر سال مطلوب‌تر و بالنده‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود که استقبال مردم از این نمایشگاه بیانگر این موضوع است.
وی اضافه کرد: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان فارس باید سعی داشته باشد تا با ساخت و توسعه زیرساخت‌ها رفت و آمد بازدید کنندگان را به این نمایشگاه آسان‌تر و آسایش آنان را فراهم کند.
اردکانی بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با حضور و افزایش ناشران برتر، نمایشگاهی در شان و منزلت مردم فرهنگ‌دوست پایتخت فرهنگی ایران اسلامی، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار کنیم.
معاون استاندار فارس ابراز داشت: بازدید 700 هزار نفری مردم این استان طی چند روز حتی برای اوقات فراغت در محیطی فرهنگی بیانگر علاقه آنان به کتاب، مطالعه و کتاب‌خوانی است.
وی تصریح کرد: وضعیت مطالعه و کتاب‌خوانی استان فارس در حد مطلوب است.
اردکانی افزود: به عنوان معاون عمرانی استاندار فارس در توسعه و تجهیز کتابخانه‌های این استان حمایت کافی را انجام می‌دهم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول