اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد جهرم:

نمایشگاه کتاب مهم‌ترین رویداد فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان جهرم گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است.

نمایشگاه کتاب مهم‌ترین رویداد فرهنگی است
عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: در عین حال توسعه رسانه‌های دیجیتال در سطح کشور کتاب همچنان نقش نخست را به عنوان منبع اصلی مراجعات محققان و دوست‌داران مطالعه ایفا می‌کند.
وی هفته کتاب را نقطه عطف مباحث فرهنگی برشمرد و افزود: باید فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را با اجرای برنامه‌های آموزنده برای نسل نو و آینده‌ساز کشور تبیین کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب فارس در شیراز ابراز داشت: برپایی نمایشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی در کشور است.
این مسئول از برگزاری نمایشگاه کتاب در جهرم خبر داد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده میزبان نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کشور در این شهر باشیم.
دبیر جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج همچنین با اشاره به برگزاری این جشنواره در جهرم خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور نویسندگان مطرح کشور از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و خوزستان سوم آذر ماه سال جاری در جهرم برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان جهرم در امر نویسندگی و تولید آثار فاخر مکتوب و حضور نویسندگان مطرح با آثار متعدد در این شهرستان امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد برگزاری جشنواره داستان کوتاه کشوری در جهرم باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول