اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب در زندان زابل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان زابل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه کتاب و مراسم تجلیل از مددجویان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در اداره زندان شهرستان زابل برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در زندان زابل
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، غلامرضا مهویدی با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به لزوم انتقال آرمان‌های بسیج و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج، پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی هست در این راستا با هدف انتقال ارزش‌های بسیج و ارتقای آگاهی مددجویان با شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب تحت عنوان یادگار ماندگار در این اداره برگزار شد.
وی افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در اداره زندان زابل از مددجویان فعال در عرصه کتابخوانی تجلیل و همچنین به فرزندان مددجویان این اداره کتاب اهدا شد. 
معاون اداره زندان چابهار هم گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سبد کالای مواد غذایی به خانواده مددجویان اداره زندان شهرستان چابهار اهدا شد.
بیژن سرابندی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری و مساعدت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان چابهار به خانواده مددجویان بی‌بضاعت زیر پوشش این انجمن سبد غذایی توزیع شد.  
وی ادامه داد: با پیگیری واحد مددکاری این اداره و همکاری و مساعدت انجمن حمایت از زندانیان چابهار 120 سبد کالای مواد غذایی شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت و کنسرو تن ماهی بین خانواده‌های مددجویان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع و اهدا شد.
معاون اداره زندان چابهار به برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اداره زندان چابهار اشاره کرد و افزود: با هدف نشر و بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج و شهدای انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن مجید و نمایشگاه کتاب و آثار و مجموعه‌های هنری و فرهنگی تحت عنوان فرهنگ و تفکر بسیجی در این اداره برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول