اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه اردکان:

عملکرد بسیجیان زمینه‌ساز تحقق ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردکان گفت: بسیجیان باید با عملکرد خود زمینه تحقق ارزش‌های اسلامی و انسانی را در جامعه فراهم کنند.

عملکرد بسیجیان زمینه‌ساز تحقق ارزش‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام علی داوودی پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اعضای هیئت امنای مساجد اردکان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: رویکرد سپاه ناحیه اردکان اتحاد و تعامل بین ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اعضای هیئت امنای مساجد است.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردکان اضافه کرد: اگر تعامل کافی بین ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اعضای هیئت امنای مسجد وجود نداشته باشند، اهداف بسیج محقق نخواهد شد.
داوودی افزود: با تهاجم همه‌جانبه و جنگ نرم دشمن حلقه‌های طرح صالحین می‌تواند نقش موثری در برطرف شدن شبهات جوانان داشته باشد.
وی با بیان اینکه حلقه‌های طرح صالحین با نظر مقام معظم رهبری فعال شده است، بیان کرد: بسیجیان باید با عملکرد و رفتار صحیح و اسلامی خود زمینه هدایت و ارشاد دیگران را فراهم کنند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردکان ادامه داد: بحث امر به معروف و نهی از منکر باید لسانی باشد و از درگیری یا تنش به شدت پرهیز شود.
وی توجه به معنویت، گفتار و رفتار انسانی و اسلامی را زمینه‌ساز گرایش افراد به سمت معروف عنوان و اضافه کرد: چنانچه اقشار مردم به ویژه نسل جوان از بسیجیان حسن رفتار و کردار را مشاهده و دریافت کنند، ناخودآگاه به سمت ارزش‌ها و هنجارها حرکت خواهند کرد.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردکان با اشاره به نقش بسیج در این زمینه عنوان کرد: بسیجیان باید با عملکرد خود زمینه تحقق ارزش‌های اسلامی و انسانی را در جامعه فراهم کنند.
داوودی تعامل ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها را باعث جذب، پرورش و تعالی هر چه بیشترجوانان دانست و عنوان کرد: اگر این هماهنگی و همراهی وجود داشته باشد، زمینه اجرای طرح‌های بسیج نیز فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول