اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان خبر داد:

اجرای 33 برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرماندار قوچان گفت: 33 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

اجرای 33 برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر رمضانی درباره برنامه‌های اجرا شده از ابتدای هفته بسیج تاکنون اظهار داشت: برگزاری نشست فرهنگی اجتماعی شورای امر به معروف حوزه‌های مقاومت بسیج، جلسه روشنگری سیاسی و اعزام مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان به مشهد مقدس برای بازدید از نمایشگاه جنگ نرم از جمله برنامه‌های موفق اجرا شده در ابتدای این هفته بوده است.
وی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در محل مزار شهدای شهر قوچان اضافه کرد: افتتاح پایگاه بسیج روستاهای یوسفخان، برج و داودلی، غبارروبی گلزار شهدای روستاهای بخش باجگیران و برپایی محافل انس با قرآن به یاد امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج به نحو مطلوبی اجرا شده است.
فرماندار قوچان تجلیل از بسیجیان نمونه طرح صالحین، رتبه‌های برتر مسابقه آیه‌های تمدن و نیز بسیجیان راه یافته به المپیادهای ملی و جهانی را از برنامه‌های پنجمین روز این هفته ذکر کرد.
رمضانی درباره اهداف برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی در سطح مساجد روستاهای شهرستان گفت: این جلسات با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج و با هدف تنویر افکار جامعه روستایی و آشنایی آنان با مسائل روز پی‌ریزی شده است.
فرماندار قوچان درباره برنامه‌های آخرین روز از این هفته به مواردی از قبیل افتتاح مسابقات فوتسال، اعزام تیم پزشکی و معاینه رایگان بیماران روستاهای محروم اشاره کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول