اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

بسیج باید جریان‌سازی کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بسیج باید بتواند جریان‌سازی کند تا هیچ جریانی نتواند بر تفکرش غلبه کند.

بسیج باید جریان‌سازی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان که به  مناسبت هفته بسیج در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تفکر بسیجی نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است.
وی افزود: وظیفه بسیج فرهنگ‌سازی است و بسیج باید بتواند جریان‌سازی کند تا هیچ جریانی نتواند بر تفکر بسیجی غلبه کند.
استاندار کرمانشاه علت تهدیدات دشمنان علیه ایران را آزادی ملت ایران دانست و تصریح کرد: تهدیدات آمریکا به بهانه‌های گوناگون، ناشی از زبونی و خواری این کشورها در مقابل ملت سربلند ایران است.
هاشمی ادامه داد: تا زمانی که روحیه بسیجی در جامعه ساری و جاری است و هدایت و سکانداری این ملت به دست رهبر حکیم و فرزانه‌ای مثل مقام معظم رهبری است، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و هیچ کشوری توان و قدرت مقابله با این ملت را نخواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) و ترویج روحیه بسیجی اذعان کرد: دشمنان به خاطر وجود روحیه بسیجی در کشور، نتوانستند بر ملت ایران غالب شوند.
استاندار کرمانشاه بسیجی را انسان وارسته‌ای خواند که عشق به خدا دارد، در مسیر الهی گام برمی‌دارد و جانش را فدای دین، وطن، ولایت و انقلاب می‌کند؛ نمونه بارز آن هشت سال دفاع جانانه از وطن بود که دشمنان ناکام ماندند، چرا که دشمن، بسیج و روحیه بسیجی را نمی‌شناخت و شکست خورد.
انهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول