اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خبر داد:

آمادگی 52 هزار بسیجی بهبهان برای حضور در صحنه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: 52 هزار بسیجی بهبهانی آمادگی کامل برای حضور در هر صحنه‎ای که ولایت‎فقیه دستور دهد را دارند.

آمادگی 52 هزار بسیجی بهبهان برای حضور در صحنه
محمدطلا مظلومی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به تمام بسیجیان اظهار داشت: بسیج نهادی است که به فرمان بنیان‎گذار انقلاب اسلامی تشکیل شده و اعضای آن نیز از جان و دل در این نهاد حضور داشته و گوش به فرمان ولی‎فقیه هستند.
وی افزود: بسیج و بسیجی هیچگاه تن به ذلت نداده و اجازه نخواهد داد که دشمنان ایران اسلامی حتی نگاهی به دور از احترام به وطن بیندازند.
مظلومی تصریح کرد: امروز بسیج آماده مقابله با هر نوع تهدیدی بوده و برای مقابله با جنگ‎های نرم نیز تمام توان خود را به کار می بندد تا از میهن اسلامی ایران دفاع شایسته‎ای کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اعلام اینکه این شهرستان بالغ بر 52 هزار بسیجی دارد، عنوان کرد: بسیجیان بهبهان نیز در کنار تمام بسیجیان کشور آماده حضور در هر صحنه‎ای که نیاز باشد را داشته و گوش به فرمان ولی‎فقیه هستند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج همواره منشأ خیر و برکات فراوانی در تمام دوران انقلاب‎اسلامی و هشت سال دفاع‎مقدس بوده و این روند نیز در آینده ادامه خواهد داشت.
مظلومی تصریح کرد: ماموریت بسیج کاری نیست که مربوط به سپاه باشد بلکه ماموریتی است که متوجه آحاد مختلف جامعه و مسئولان است و باید همه در نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تلاش کنند.
وی در پایان افزود: ثبت‌نام صرف در بسیج کافی نیست، بلکه باید این افراد را از نظر اعتقادی و سیاسی آموزش دهیم تا پشتوانه قدرتمند و مستحکمی برای انقلاب باشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول