اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تفکر بسیجی سرلوحه کار خدمتگزاران قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی بر توسعه و تقویت تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید تفکر و روحیه بسیجی سرلوحه کار تمام خدمتگزاران قرار بگیرد.

تفکر بسیجی سرلوحه کار خدمتگزاران قرار بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: با تفکر بسیجی ابهت پوشالین استکبار در هم شکسته شد و ملت‌های جهان با این تفکر در مقابل ظلم و ستم ایستادگی و علیه آنان قیام می‌کنند.
وی تصریح کرد: وجود تفکر بسیجی در جامعه ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بوده و استمرار انقلاب اسلامی نتیجه ایثارگری و فداکاری بسیجیان است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یادآور شد: منطق ولایتمداری بسیجیان ایجاب می‌کند که بسیجی این نهاد برخاسته از انقلاب همیشه حاضر به خدمت بماند و خادمی بی منت برای مردم باشد.
وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی گفت: این مولود انقلاب در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام میدان‌ها حضور مقتدرانه داشته است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه بسیج تاکنون دستاوردهای فراوانی داشته است، افزود: مهم‌ترین دستاورد این شجره طیبه کوتاه کردن دست اجانب و خصوصاً استکبار جهانی از کشور اسلامی و سایر جوامع اسلامی است.
وی بازگشت به روحیه و تفکر بسیجی را در شرایط کنونی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: باید تفکر و روحیه بسیجی سرلوحه کار تمام خدمتگزاران و مردم بوده تا نظام ما در مقابل حوادث و تهدیدها بیمه شود.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به گردهمایی بزرگ بسیجیان استان در سالروز تشکیل تاکید کرد: قطعاً با حضور شما بسیجیان در صحنه های انقلاب اسلامی استکبار به ذلت و خواری افتاده و ابهت تو خالی آن در هم شکسته شده است.
وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با بسیج و بسیجیان اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هر کس در راه سرنوشت خود و کشور خود و آینده اسلام دغدغه داشته و دلش برای مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین خون باشد بسیجی است.
گردهمایی 15 هزار نفری بسیجیان بجنورد در بلوار مصلی این شهر همزمان با سالروز تاسیس بسیج برگزار شد.
همچنین به همین مناسبت همایش 100 هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی در سطح 18 شهر با حضور پرشور بسیجیان به اجرا در آمد.
بر اساس اعلام ستاد برگزاری هفته بسیج در خراسان شمالی، بیش از 500 برنامه محوری برای اجرا در این ایام پیش بینی شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول