اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه و بسیج اسدآباد:

بسیج به یک قدرت جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه و بسیج اسدآباد گفت: بسیج به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

بسیج به یک قدرت جهانی تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، فیروز محمودی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان اسدآبادی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تشکیل بسیج را تبلور وحدت و یگانگی ملت ایران خواند و افزود: تقویت روشنگری و روشنفکری بسیجیان با تشکیل حلقه‌های صالحین موجب تقویت انقلاب و نظام می‌شود.
وی با اشاره به شعار پنجم آذر ماه با عنوان "بسیج، جوانان و اقتدار" گفت: امروز بسیجیان با حضور خود ثابت کردند که استکبار از آنان حساب می‌برد و به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.
فرماندار اسدآباد نیز حضور آگاهانه و هوشیارانه بسیج را در تمام صحنه‌های مختلف عامل بازدارنده توطئه‌ها و افکار شوم دشمنان دانست و ادامه داد: بسیج در نظام، مکتب و مرام ما جایگاه ویژه و بی‌نظیری دارد چراکه نقش آنان همیشه در جامعه مؤثر بوده است.
مصطفی آزادبخت با تأکید بر تقویت بصیرت در جامعه افزود: تقویت بصیرت مهم‌ترین ابزار برای پایداری انقلاب و راه مقابله با توطئه دشمنان است.
وی با اشاره به اقدامات و تفکرات دولت نهم و دهم در جامعه گفت: این دولت در ولایت‌مداری و تفکر بسیجی را در دستور کار خود قرار داده است.
امام جمعه اسدآباد نیز با بیان اینکه بسیج همواره در پایداری نظام و انقلاب اسلامی در صحنه آماده بوده است، گفت:‌ بسیج و بسیجی باید مراقب توطئه‌ها و افکار دشمنان باشد که نمونه‌ای از این توطئه‌ها و افکار از طریق جنگ نرم و ابزار ماهواره منتقل می‌شود.
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد بسیج را مصداق کامل هوشیاری، ایمان، ایثار، فداکاری و عشق به ذات حق دانست و ادامه داد: بسیجیان باید با پیروی از ولایت و رهبری به پاسداری از نظام و انقلاب بپردازند.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب و نظام از ولایتمداری ملت مسلمان ایران برخاسته‌ است، گفت: یک لحظه غافل شدن از رهبری و ولایت موجب خرسندی و امیدواری دشمنان می‌شود.
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر حضور بسیجیان در ماه‌های محرم و صفر در مساجد و پایگاه‌های انقلابی و مذهبی گفت: با بصیرت، دشمن‌شناسی و احساس مسئولیت می‌توان افکار و توطئه دشمنان را خنثی کرد که این نیاز به وحدت و یکپارچگی ملت بسیجی دارد.
در پایان این مراسم بسیجیان به حرکت نمایشی و رژه حماسی پرداختند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول