اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بازنشستگان سپاه الغدیر:

بسیج در مقابل انحرافات می‌ایستد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بازنشستگان سپاه الغدیر گفت: بسیج در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی قاطعانه در مقابل انحرافات می‌ایستد.

بسیج در مقابل انحرافات می‌ایستد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، احمدعلی زارع صبح امروز در جمع پر شور بسیجیان ابرکوه در استادیوم شهید پوراکبری اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا با 2هزار کارمند و 60 هزار مستشار به غارت ایران مشغول بود و اکنون با زاری در پی راه‌اندازی سفارت مجازی در ایران است.
وی افزود: این نتیجه تفکر بسیجی است که اقتدار را در تمام عرصه‌ها به ارمغان آورده و خواری و خفت را نصیب بدخواهان نظام اسلامی کرده است.
زارع خاطرنشان کرد: خروج خفت‌بار آمریکا در جنگی که برای ملت عراق 1.5 میلیون کشته و 4.5 میلیون بچه یتیم بر جا گذاشت و لقب بزرگ‌ترین لشگرکشی با 300 هزار نیرو را یدک می‌کشید و نتیجه آن بر خلاف نظر آمریکایی‌ها تشکیل یک دولت شیعی و حامی ایران بود، نشان‌دهنده تأثیرگذاری ایران اسلامی و تفکر بسیجی گونه این مردم است.
زارع یادآور شد: حتی کسینجر نیز در اظهارات خود سردار سلیمانی را پر نفوذترین و تأثیرگذارترین فرد در عراق می‌داند.
وی همچنین تمام پیروزی‌های ملت ایران ظرف 30 سال گذشته را نتیجه خودباوری و فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف مردم دانست.
زارع افزود: شهید حسن تهرانی یکی از همین خیل انبوه بسیجیان بود که با فعالیت‌های خود تسلیحاتی قوی‌تر از برخی از قدرت‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی طراحی و نام خود را به عنوان یک بسیجی مخلص ماندگار کرد.
وی یادآور شد: خط بسیج خط امام است و خط امام جز ولایتمداری،صداقت، اخلاق‌محوری و دفاع از انقلاب نیست.
زارع با تأکید بر آسیب‌شناسی در مسیر پیشبرد انقلاب بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب سالم مانده و به تعبیر امام راحل به صاحب اصلی خود برسد نباید بگذاریم که در آن انحراف ایجاد شود.
وی افزود: طرح مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلامی، نفی مدیریت انبیاء و مطالبی که از طرف برخی از جریان‌ها عنوان می‌شود، به طور قطع انحراف است.
زارع گفت: اصلی‌ترین وظیفه بسیج در حال حاضر ایستادن در مقابل انحرافات است و این شجره طیبه که امروز شاخه‌های تنومند خود را در اقصی نقاط جهان پراکنده است در مقابل این انحرافات به شدت خواهد ایستاد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول