اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد:

کاهش 10 درصدی تردد در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از کاهش 10 درصدی تردد در این استان در هفته گذشته خبر داد.

کاهش 10 درصدی تردد در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عزیزی جیفرودی ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های استان به وضعیت تردد در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: طبق آمار دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در سطح راه‌های گیلان، در هفته گذشته تردد بیش از یک‌میلیون و 980 هزار و 347 خودرو در محورهای مواصلاتی ثبت شد.
وی ادامه داد: در این مدت، تعداد 130 هزار و 131دستگاه به گیلان وارد و 140 هزار و 266 دستگاه وسایل نقلیه از استان خارج شدند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه این مقدار تردد در استان کاهش داشته است، تصریح کرد: آمار مقایسه‌ای نسبت به مدت مشابه هفته قبل، نشان می‌دهد که 10 درصد تردد در استان، 21 درصد در محورهای ورودی و 14 درصد در محورهای خروجی گیلان کاهش داشته است.
به گفته وی، در هفته گذشته پرترددترین محور آستانه‌اشرفیه به لاهیجان با میزان 141 هزار و 324 خودرو و اوج تردد در آن محور از ساعت 2 تا 3 بامداد به میزان یک‌هزار و 886 وسیله نقلیه در روز بوده است.
جیفرودی همچنین به تردد در محورهای مواصلاتی استان در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: طبق آمارهای دستگاه‌های تردد شمار مذکور، در 48 ساعت گذشته در مجموع 618 هزار و 560 دستگاه خودرو در راه‌های استان تردد داشتند که تعداد 44 هزار و 727 دستگاه به استان وارد و 49 هزار و 884 دستگاه وسایل نقلیه از استان خارج شدند.
به گفته وی، در این مدت 11 درصد در تردد استان، 25 درصد در محورهای ورودی و 22 درصد در محورهای خروجی گیلان کاهش داشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت، پرترددترین محور آستانه‌اشرفیه به لاهیجان با میزان 44 هزار و 952 خودرو و اوج تردد در محور لاهیجان به آستانه‌اشرفیه از ساعت 17 تا 18 به میزان یک‌هزار و 568 وسیله نقلیه در روز بوده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول