اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اهواز خبر داد:

برگزاری مراسم شب‌های بین‌الحرمین در پارک دولت اهواز

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز از برگزاری مراسم عزاداری شب‌های بین‌الحرمین در دهه نخست ماه محرم برای چهارمین سال در پارک دولت اهواز خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های بین‌الحرمین در پارک دولت اهواز
موسی شاعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم امسال نیز همانند سه سال گذشته مراسم سوگواری شب‌های بین‌الحرمین در پارک ساحلی دولت برگزار می‌شود.
وی افزود: زیارت عاشورا در 10 شب، نمایش صحنه‌ای، جلوه‌های صوتی و تصویری و مداحی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم عزاداری امسال است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای استفاده بهتر شرکت‌کنندگان نمایشگر 6 متر در 4 متر در این پارک نصب شده، ادامه داد: هیئت‌های عزاداری از شهرستان‌های اهواز، شوشتر و مسجدسلیمان به مدت هفت شب مراسمی با گویش‌های محلی اجرا خواهند کرد.
شاعری همچنین از برگزاری نمایشگاهی با موضوع محرم و عاشورا در این شب‌ها خبر داد و اظهار کرد: با همکاری پنج تن از هنرمندان و با استفاده از سبک خاصی در نقاشی، برنامه ویژه با موضوع محرم تدارک دیده شده که بر روی پرده بزرگی در مدت 10 شب اجرا می‌شود.
وی مراسم شب‌های بین‌الحرمین را بزرگ‌ترین اجتماع مردم اهواز در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: به طور متوسط در هر شب 15 تا 20 هزار نفر از شهروندان در این مراسم شرکت می‌کردند.
از سه سال گذشته شهرداری اهواز با محوطه‌سازی و ساخت ماکت حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مراسمی با عنوان شب‌های بین‌الحرمین به مناسبت ایام سوگواری دهه نخست ماه محرم در پارک ساحلی دولت برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول