اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل خبر داد:

توزیع برنج داخلی در ماه محرم در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل از توزیع برنج داخلی در میان هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.

توزیع برنج داخلی در ماه محرم در آمل
عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه بر منوال هر ساله سهمیه هیئت‌های مذهبی در ماه محرم و صفر تعیین شده است، بیان داشت: این سهمیه طبق معمول هر ساله در میان هیئت‌ها توزیع می‌شود.
وی با اعلام اینکه توزیع 88 تن مواد غذایی موردنیاز این هیئت‌ها در ماه محرم و صفر پیش‌بینی شده است، گفت: 50 تن برنج از روزهای دوم و سوم محرم در اختیار این هیئت‌ها قرار می‌گیرد.
زمانی افزود: در سال‌ جاری به‌جای برنج‌های خارجی، برنج داخلی از نوع شیرودی برای توزیع در میان هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس این طرح توزیع روغن و شکر نیز در میان هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است، گفت: 27 تن روغن و 11 تن شکر در شهرستان آمل توزیع می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اعلام اینکه در حال رایزنی برای جذب سهمیه شهرستان هستیم، یادآور شد: به محض جذب این سهمیه به سرعت در میان هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی برای دریافت این سهمیه می‌توانند با ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی مراجعه کنند، تصریح کرد: حواله هیئت‌های مذهبی از طریق این نهادها صادر می‌شود.
زمانی با تاکید بر اینکه میزان این سهمیه برای هیئت‌ها چندان زیاد نیست، خاطرنشان کرد: می‌دانم برای ماه محرم این میزان چندان زیاد نیست اما این سهمیه به عنوان تبرک سهم بازرگانی با قیمت مناسب در اختیار سفره‌داران اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار می‌گیرد.
انتهای ‌پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول