اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

محرم را با بصیرت و آگاهی برگزار کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان با تأکید بر برپایی با بصیرت و آگاهی ایام محرم گفت: قبل از آن که حسینی باشیم، باید ولایی باشیم تا حسینی بودن ما مورد قبول واقع شود.

محرم را با بصیرت و آگاهی برگزار کنید
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تأکید بر تمرین واجبات و ترک منهیات اظهار داشت: دوستی دنیا و خواهش‌های نفسانی‌، ریاست‌طلبی‌ها و عشق ورزیدن به آنچه که متعلق به دنیا است، انسان را از خود دور می‌سازد و اعضا و جوارح او را در اختیار شیطان قرار می‌دهد.
وی گفت: اهمیت دادن به نماز جمعه و تأثیر آن در زندگی انسان بسیار والاست، زیرا در پایان نماز جمعه گویا انسان تازه متولد شده و زندگی دوباره‌ای آغاز کرده است.
رمضانی‌پور با اشاره به فرارسیدن ماه محرم به برپایی با بصیرت و آگاهی این ایام پرداخت و تصریح کرد: قبل از آن که حسینی باشیم، باید ولایی باشیم تا حسینی بودن ما مورد قبول واقع شود.
وی شرکت در مجالس امام حسین (ع) را بدون تأثیر‌پذیری از آن حضرت بی‌فایده خواند و ابراز داشت: اهدافی که مد‌نظر امام حسین (ع) بود را در زندگی خود پیاده کنید و در عزاداری‌های خود از تحریف‌ها بپرهیزید.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: مستحب‌ها هر چند بزرگ باشند، اگر آمیخته با گناه باشند و تزلزلی در پایه‌های دین ایجاد کنند، بی‌اساس هستند.
وی اظهار داشت: بصیرت و آگاهی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین موجب شد، این قشر در عملیات‌ها و جبهه‌ها کار خود را با آبرومندی انجام دهند و در این راستا شهیدان زیادی که مایه افتخار بسیج هستند، تقدیم نظام مقدس اسلامی کردند.
رمضانی‌پور ابراز داشت: بسیجی بودن مایه افتخار است و سران زورگوی دنیا با وحشتی که از مردم ایران و جوانان بسیجی و حزب‌اللهی ما دارند به خود اجازه تعرض به خاک ایران را نمی‌دهند.
وی گفت: سران استکبار می‌دانند که اگر ‌کوچک‌ترین خدشه‌ای به ایران وارد سازند، خود نابود می‌شوند، آن‌ها فقط با تحلیل‌ها و سیاست‌های غلط روز به روز آبروی خود را در دنیا کمرنگ‌تر و از بین می‌برند.
رمضانی‌پور اذعان داشت: بسیج همه اساس کشور است، و عمده پیروزی‌های ما توسط این نهاد صورت گرفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول