اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط امدادگر شرکت گاز کرمان صورت گرفت؛

طراحی موتورسیکلت امداد در کرمان

خبرگزاری فارس: امدادگر بسیجی شرکت گاز کرمان موتورسیکلتی را طراحی کرده است که با استفاده از آن در شرایط سخت و ضروری می‌توان مصدومان و آسیب‌دیدگان وقایع حوادث طبیعی و غیر طبیعی را به محل امن انتقال داد.

طراحی موتورسیکلت امداد در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، طراح موتورسیکلت امداد اظهار داشت: این موتورسیکلت در مسیرهای غیر قابل تردد برای ماشین و آمبولانس به راحتی حرکت و مصدومان و مجروحان را جابه‌جا می‌کند.
میلاد گشتاسبیان افزود: برانکارد همراه با وسایل ایمنی و کمک‌های اولیه بر روی این موتورسیکلت اضافه شده است و این موتور در مسیرهای ناهموار کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان مورد آزمایش قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: موتورسیکلت امداد می‌تواند، مصدوم حادثه دیده را جابه‌جا و از محل حادثه به محل امن منتقل کند و مراحل اولیه کمک‌رسانی به فرد را پوشش دهد.
گشتاسبیان با بیان اینکه فرهنگ بسیجى در جامعه اسلامى می‌تواند بسیارى از مشکلات و ناهنجاری‌ها را حل کند و یا کاهش دهد، افزود: با اهتمام بر فرهنگ بسیجى می‌توان به قله‌های رفیع علم و دانش و اخلاق رسید و پله‌های کمال را پیمود.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان کرد: بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.
گشتاسبیان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل واحد بسیج مستضعفان ایجاد توانایی‌های لازم در افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی به منظور دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و همچنین کمک به مردم به هنگام بروز بلایا و حوادث غیرمترقبه با هماهنگی مراجع ذیربط است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول