اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اردبیل:

نبود آمبولانس شاسی‌بلند امدادرسانی را سخت کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اردبیل گفت: نبود آمبولانس‌های شاسی بلند برای امدادرسانی این مرکز مشکلاتی را به وجود آورده است.

نبود آمبولانس شاسی‌بلند امدادرسانی را سخت کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی جعفرزاده صبح امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: در اغلب ترددهای خود به ویژه در محورهای صعب‌العبور و کوهستانی به دلیل نداشتن آمبولانس شاسی بلند با مشکلاتی در انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان‌ها مواجه هستیم که انتظار داریم در این زمینه اقدامات لازم برای خرید خودروی مورد نیاز انجام شود.
این مسئول از آمادگی مرکز مدیریت اورژانس استان در حاضر شدن و امدادرسانی به موقع برای حادثه‌یدگان احتمالی خبر داد و افزود: ما با مستقر شدن در پایگاه‌های جاده‌ای تلاش می‌کنیم در کمترین زمان و نرم زمانی مشخص شده در مکان حادثه حاضر بوده و به افراد حادثه دیده کمک کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز اظهار داشت: در چند روز گذشته به بیش از 650 خودروی در راه مانده امدادرسانی کرده‌ایم.
بهرام غیبی افزود: در برف و کولاک اخیر تیم‌های امدادی ما در قالب امدادگران 30 نفره در محل حادثه حضور یافته و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها به ویژه پلیس راه و راهداران پر تلاش سعی کردند به در راه ماندگان خدمات ارائه کنند.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز ماموران جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی 60 نفر اتباع کشور آذربایجان را که در گردنه لنگان دچار مشکل شده بودند با همکاری خوب آموزش و پرورش گرمی در مدرسه شهید چمران اسکان داده و به آنها خدمات‌رسانی کردند.
این بیان داشت: در روزهای گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بیله‌سوار نیز به 37 نفر از خانوارهای عشایری دچار مشکل در برف و کولاک امدادرسانی کردند و آنها را در مکان‌های مناسب اسکان دادند.
غیبی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح زمستانی و استقرار اکیپ‌های زمستانی خبر داد و گفت: با توجه به زودرس بودن بارش‌ برف، سرمای هوا و زمستان، جمعیت هلال احمر با تمام توان و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری سعی می‌کند به حادثه دیدگان احتمالی و در راه ماندگان خدمات ارائه کند و اغلب پایگاه‌های خود را نیز به امکانات و تجهیزات مناسب تجهیز کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول