اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خبر داد:

امدادرسانی 250 بسیجی به مناطق سیل‌زده بهبهان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: از آغاز امدادرسانی به حادثه‎دیدگان سیل تاکنون بیش از 250 بسیجی در منطقه حضور داشته و در حال امدادرسانی هستند.

امدادرسانی 250 بسیجی به مناطق سیل‌زده بهبهان
محمدطلا مظلومی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت به خانواده‎های داغ‎دار این حادثه اظهار داشت: به محض دریافت خبر از سوی فرمانداری بهبهان در خصوص حادثه سیل و به منظور کنترل بحران، فراخوانی در گردان‎های عاشورای بهبهان داده شده و آمادگی‎های لازم برای اعزام نیرو به منطقه ایجاد شد.
وی افزود: در همان دقایق اول پس از حادثه نیز گردان‎های عاشورا به منطقه اعزام و در کنار دیگر نیروهای امدادرسان مشغول امدادرسانی به آسیب‎دیدگان شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با بیان اینکه 250 بسیجی در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‎دیده هستند، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به نیاز امدادرسانان خودروهای سنگین سپاه ناحیه بهبهان نیز به منطقه اعزام شدند تا روند امدادرسانی تسریع شود.
وی عنوان کرد: این نیروها بلافاصله وارد عمل شده و تاکنون 25 خودروی حادثه دیده در منطقه را با جرثقیل حمل و به پارکینگ‎های سطح شهر بهبهان منتقل کردند.
مظلومی افزود: در حال حاضر نیز نیروهای بسیج با همکاری تیپ دوم امام حسن(ع) و گردان‎های عاشورا در منطقه حضور داشته و از روستاهای چهل‌کنار و بیدزرد نیز که دچار حادثه شده‎ بودند غافل نشده‎ایم.
وی تصریح کرد: نیروهای ما نیازمندی‎های مردم مناطقی را که در آن حضور دارند را بررسی و برای تأمین نیازها به هلال‎احمر شهرستان منتقل می‎کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان گفت: همه نیروهای ما آمادگی لازم برای حضور در صحنه تا پایان امدادرسانی را داشته و از هیچ تلاشی برای کمک به هم‎وطنان دریغ نخواهند کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول