اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بارندگی در مازندران

خبرگزاری فارس: جمعیت هلال احمر مازندران گفت: آسیب‌دیدگان بارندگی 48 ساعت گذشته در مازندران امدادرسانی شدند.

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بارندگی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، به دنبال ریزش باران شدید طی 48 ساعت گذشته برخی از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف استان دچار آبگرفتگی و طغیان رودخانه شد که عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در دستور کار امدادگران جمعیت هلال احمر قرار گرفت.
  
* امدادرسانی به مصدومان سانحه محور کیاسر
به دنبال برخورد دو دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه خودروی پژو در منطقه پل گرماب محور ساری- کیاسر عملیات امدادرسانی در دستور کار امدادگران مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای کیاسر قرار گرفت.
در جریان این حادثه امدادگران با نجات جان پنج نفر از سرنشینان خودروهای مزبور نسبت به ارائه خدمات درمان سرپایی به سه نفر و انتقال یک نفر از مصدومان به مرکز درمانگاه کیاسر اقدام کردند.
 
* جاری شدن سیلاب در روستای رودبار
طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب در روستای رودبار از بخش مرکزی بهشهر منجر به آبگرفتگی منازل شماری از ساکنان منطقه شد که تیم‌های امدادی با حضور در منطقه نسبت به عملیات امدادرسانی اقدام کردند.
همچنین در شهرستان بابل نیز به دلیل وزش باد شدید و بارندگی شدید سقف دو واحد مسکونی دچار خسارت شد که امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در محل مزبور نسبت به در اختیار گذاشتن وسایل امدادی نظیر نایلون اقدام کردند.
 
* نجات 5 نفر از کوهنوردان مفقود شده در منطقه چلاو آمل
به دنبال دریافت خبر مفقود شدن 5 نفر از کوهنوردان در منطقه چلاو و شهرستان آمل، عملیات امداد و نجات در دستور کار نجات‌گران پایگاه امداد جاده‌ای کهرود آمل قرار گرفت.
در این جست‌وجو که 15 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل حضوری فعال داشتند افراد مفقود شده پس از یک ساعت جستجو در ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه مورخ 29 مهر ماه سال جاری نجات یافتند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول