اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس اعلام کرد:

موفقیت هلال‌احمر در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی به زلزله‌زدگان وان ترکیه توانست امدادرسانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خوبی مدیریت کند.

موفقیت هلال‌احمر در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه
جلال محمودزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به سفر خود به استان وان ترکیه و بازدید از نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی به خوبی در این زمینه وارد عمل شده است.
وی تصریح کرد: همچنین تمام ادارات در شهرستان خوی و استان‌های آذربایجان غربی و شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان وان ترکیه اعلام آمادگی کرده‌اند و در این زمینه همکاری خوبی نیز دارند.
این مسئول افزود: چهار محموله شامل 20 کامیون کمک‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز برای مردم زلزله زده ترکیه ارسال شده است و بسیاری از مردم زلزله زده بعد از رسیدن این محموله‌ها دارای چادر و لباس‌های گرم شدند.
محمودزاده با بیان اینکه باید ساختمان‌ها مقاوم ساخته شوند، گفت: در منطقه زلزله‌زده وان ترکیه ساختمان‌هایی بودند که به دلیل داشتن پی‌های قوی و اصولی خسارت زیادی به آنها وارد نشده ولی ساختمان‌هایی که با اصول مهندسی طراحی نشده بودند خسارت فراوانی بر این ساختمان‌ها وارد شده است.
این مسئول تصریح کرد: مردم این مناطق هنوز نیازمند ارسال چادر، پتو و وسایل گرمایشی بوده و لازم است تا در این زمینه همکاری‌ها تداوم داشته باشد.
محمودزاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نخستین کشوری بود که به کمک زلزله‌زده‌ها آمد، گفت: اقدامات انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران همواره زبانزد تمام مردم جهان بوده و در این راستا به وظایف دینی خود به خوبی عمل می‌کنیم.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول