اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خبر داد:

جمع‌آوری 10 میلیارد ریال زکات در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از جمع‌آوری 10 میلیارد ریال زکات در این استان خبر داد.

جمع‌آوری 10 میلیارد ریال زکات در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد زکات این شهرستان اظهار داشت: زکات از مهم‌ترین مسائل در جامعه اسلامی است و مسئولان باید در گسترش فرهنگ زکات اهتمام ورزند.
وی با بیان فعالیت‌های کمیته امداد استان در بخش زکات افزود: در سال 84 همزمان با تشکیل ستاد زکات در بوشهر، زکات جمع‌آوری شده در سراسر این استان چهار میلیون تومان بوده که روز به روز این امر افزایش یافته است.
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از جمع‌آوری 10 میلیارد ریال زکات در این استان خبر داد و اذعان داشت: با همت و تلاش ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران و دهیاران در سال 89 بیش از یک میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شد.
وی همچنین از همکاری استاندار و فرمانداران در پیگیری تخصیص معادل زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای عمران و آبادی همان منطقه تشکر کرد.
این مسئول عنوان داشت: 30درصد از زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و بیماران لاعلاج و کمک به دانشجویان و دانش‌آموزان فقیر و نیازمند هزینه می‌شود.
لطفی ترویج فرهنگ زکات را از مهم‌ترین کارهای ستاد زکات استان خواند.
فرماندار دشتستان نیز در این نشست گفت: دشتستان در همه حوزه‌ها افتخار و بالندگی داشته و در بحث زکات نیز با داشتن کشاورزانی متعهد و مومن و متقی همواره در امر حسنه زکات پیشتاز بوده است.
غلامحسین خسروی تصریح کرد: دشتستان در امر جمع‌آوری زکات در سال گذشته دارای رتبه نخست استانی و منطقه بوشکان دشتستان نیز جزو روستاهای برتر کشوری در این حوزه است.
 وی افزود: امسال گرچه کشاورزان ما از عواقب خشکسالی رنج می‌برند ولی باز هم همکاری خوبی را با ستاد زکات استان خواهند داشت.
فرماندار دشتستان یادآور شد: از مسئولان و متولیان فرهنگی انتظار می‌رود در گسترش فرهنگ زکات و کمک به نیازمندان اهتمام ورزند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول