اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی خراسان رضوی:

نبود نگاه عمیق به توریسم مشکل اصلی گردشگری است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: نبود نگاه عمیق به موضوع توریسم، مشکل اصلی گردشگری در کشور است.

نبود نگاه عمیق به توریسم مشکل اصلی گردشگری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مجید فرقانی در نشست مشترک مدیران شرکت‌های مسافرتی و جهانگردی اروپا و مدیران دفاتر خدمات هوایی و جهانگردی استان خراسان رضوی در محل سالن همایش‌های هتل پردیسان مشهد اظهار داشت: در صورت رفع این مشکل بسیاری از مسائل در ارتباط با صنعت هوایی در کشور مرتفع می‌شود.
وی با بیان این مطلب که مشکل گردشگری کشور به هیچ وجه مشکل امنیت نیست، افزود: در حال حاضر کشور ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان مطرح است.
دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی خراسان رضوی تاکید کرد: برای پیشرفت در امر گردشگری در کشور باید نگاه‌ها به شکل مناسبی تغییر پیدا کند.
وی در رابطه با ناامن جلوه دادن ایران توسط دشمنان این مرز و بوم تصریح کرد: نزدیک 100 درصد از این تبلیغات بیهوده بوده و آنها راهی از پیش نمی‌برند.
فرقانی ورود گردشگر را مشکل اصلی توریسم کشور دانست و متذکر شد: ایران جز 10 کشور برتر در زمینه میراث فرهنگی بوده که باید نقش مهم‌تری را در این‌باره ایفا کند.
وی با اشاره به درآمدزایی فوق‌العاده صنعت گردشگری در کشور بیان داشت: باید از این فرصت بسیار مناسب برای جذب گردشگر و افزایش سهم اقتصاد غیرنفتی در کشور استفاده کرد.
دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی خراسان رضوی با اشاره به تحریم صنعت هوایی کشور توسط دشمنان نظام اسلامی، خاطر نشان کرد: با این حال به هیچ وجه سفر تعطیل نمی‌شود و ما باید در برابر این نارسایی‌ها ابتکار به خرج بدهیم.
وی با درخواست از مدیران شرکت‌های مسافرتی و جهانگردی اروپا در ارتباط با توجه بیشتر به مقوله گردشگری در کشور عنوان داشت: باید دید گردشگران خارجی به ایران توسط شما تغییر یابد.
فرقانی صنعت گردشگری را صنعتی ترسو خواند و تاکید کرد: همیشه روزنه‌هایی برای خروج از بحران‌های مختلف در این صنعت وجود دارد.
وی یادآور شد: ما در ایران و استان خراسان رضوی آمادگی کامل برای برقراری ارتباط موثر با دفاتر مسافرتی و جهانگردی خارجی در راستای افزایش میزان توریسم در کشور را داریم.
دبیر انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: تنها نباید دل خود را به منابع محدود فسیلی برای درآمدزایی خوش کرد و باید از ظرفیت بی‌نهایت گردشگری ایران به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول