اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

برندسازی چالش گردشگری کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت مدیریت برندسازی، از نبود و عدم توجه به این امر، به عنوان چالش گردشگری کشور یاد کرد.

برندسازی چالش گردشگری کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سید رضا موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره و سمینار برند در صنعت گردشگری ایران طی روزهای دوم و سوم آذرماه اظهار داشت: جشنواره و سمینار برند در صنعت گردشگری ایران فرصت بسیار مطلوبی را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد تا با  توانمندی‌ها، مسایل و چالش‌های این حوزه آشنا شده و از راهکارهای ارایه شده در آن نهایت بهره را ببرند.
به گفته وی برندسازی یکی از مسایل و چالش‌های پیش رو در صنعت گردشگری است و متخصصان امر گردشگری نقش برند را در توسعه فضای کسب و کار بسیار ارزشمند و پر اهمیت می‌دانند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ابراز داشت: با نگاهی به آمارهای ارایه شده از مبادی ورودی جزیره قشم طی دو سال گذشته، حضور گردشگران و مسافران در این منطقه از یکسو و ارتقا سطح  آگاهی و اشراف آنان به مناطق توریستی جزیره از سوی دیگر، زمینه را برای معرفی یک برند ویژه و منحصر به فرد برای این منطقه گردشگرپذیر مهیاتر کرده است.
موسوی یادآور شد: در این راستا، با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی از جمله شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری چاپ پوستر و بروشور پخش تیزر از کانال‌های ملی و بین‌المللی و بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، موفق شدیم سهم بیشتری از بازار گردشگری را در دو سال اخیر کسب کنیم و با تمرکز بر امر  برند سازی که از دل یک برنامه منسجم و هدفمند برخواسته در صدد معرفی بهتر این جزیره به علاقمندان هستیم.
وی اظهار داشت: شعار قشم، جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس با تمرکز بر هفت نقطه از جاذبه‌های قشم از جمله غار نمکدان (طولانی‌ترین غار نمکی دنیا)، جنگل‌های حرا، دلفین‌های جزیره هنگام، جزایر ناز، لاک‌پشت‌های پوزه عقابی، تنگه چاه‌کوه و دره ستاره‌ها، سعی در شناساندن این جزیره به علاقمندان و گردشگران دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شعار "قشم، جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس" به عنوان برند قشم نام برد و افزود: این شعار حاصل نظر جمعی بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری قشم و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم در کار گروه گردشگری است و از زمان تصویب آن تاکنون اقدامات گسترده‌ای برای معرفی این برند در سطح ملی و فرا ملی صورت گرفته که بسیار تاثیرگذار بود.
جشنواره و سمینار برند در صنعت گردشگری ایران طی روزهای دوم و سوم آذر ماه سال‌جاری با حضور مدیران سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر کمیته ملی برند در کشور و همچنین برخی از اساتید معتبرترین دانشگاه‌های جهان در سالن همایش‌های بین‌المللی وزارت کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول