اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری مازندران:

آزمون جامع گردشگری جمعه در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری مازندران گفت: آزمون جامع هماهنگ مدیر فنی و راهنمایان تور دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی روز جمعه چهارم آبان ماه همزمان در بابل و ساری برگزار می‌شود.

آزمون جامع گردشگری جمعه در مازندران برگزار می‌شود
محمدنقی کلانتری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: ترنج طبرستان و پیشکامان آوا پارسه دو موسسه‌ای هستند که برگزارکنندگان این آزمون خواهند بود.
وی عنوان کرد: از میان کسانی که قبلاً در کلاس‌های مرتبط آموزش‌های گردشگری شرکت کرده و موفق به اتمام دوره شده‌اند 69 نفر در رشته مدیریت فنی و 32 نفر در رشته راهنمایان تور انتخاب و با قبولی در این آزمون گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: این آموزش‌ها به منظور تامین نیروی انسانی ماهر در زمینه‌های مختلف با مبحث گردشگری برگزار می‌شود.
کلانتری به لزوم استفاده از نیروهای آموزش دیده توسط بخش خصوص تاکید  کرد و گفت: امیدواریم با افزایش نیروهای آموزش دیده شاهد اشتغال آنان در تاسیسات گردشگری نیز باشیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان اذعان داشت: آزمون مدیر فنی و راهنمایان تور دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به ترتیب راس ساعت 9 و 11 صبح  روز جمعه چهار آبان ماه به طور همزمان در ساری و بابل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول