اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

اعتلای جایگاه بسیج تحقق وعده الهی محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به وعده الهی برای انداختن خوف مومنان در دل مستکبران گفت: اعتلای جایگاه بسیج در دنیا و تبدیل آن به یک نیروی بازدارنده تحقق وعده الهی محسوب می‌شود.

اعتلای جایگاه بسیج تحقق وعده الهی محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در سخنانی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان ایراد کرد، اقدام به تحلیل چرایی تشکیل بسیج به فرمان امام راحل کرد و اظهار داشت: ‌بسیج تشکیل شد، چون انقلاب اسلامی دشمنانی از هنگام وقوع داشته و در آینده هم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در کشور مهمی مانند ایران رخ داده و پس از پیروزی نیز بر خلاف میل آنها حرکت کرده است، افزود: امام با دید وسیع خود اقدام به دستور تشکیل نیروی برای محافظت از انقلاب را داد، که آثار و برکات فراوانی را برای انقلاب اسلامی داشته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان تصریح کرد: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، تا اگر روزی کسی جرات تعدی به انقلاب و ایران را داشته باشد قدرت مقابله با آن تهدید را داشته باشد.
وی خشکاندن ریشه ظلم و فساد را دیگر دلیل تشکیل بسیج به فرمان امام راحل عنوان و تاکید کرد: با تشکیل بسیج در دنیای اسلام، جبهه‌ای برای مقابله با مستکبران تشکیل و آرامش در جامعه اسلامی برقرار می‌شود.
حجت‌الاسلام معبودی اجرای احکام اسلامی را دیگر دلیل تشکیل بسیج اعلام کرد و گفت: تعالیم دینی توسط بسیج عملیاتی می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتقاد راسخ به خداوند لایزال را مهم‌ترین دلیل مطرح شدن بسیج به عنوان یک نیروی بازدارنده برشمرد و ادامه داد: اعتلای جایگاه بسیج تحقق وعده الهی محسوب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به ولایت‌مداری بسیج اضافه کرد: دشمن درصدد جدا کردن بسیج از ولایت است، چون می‌داند اطاعت پذیری بسیج از ولایت موجبات قدرتمندی این نیرو را فراهم می‌کند.
وی راهنمایی فرزندان توسط خانواده‌ها را برای عضویت در بسیج از وظایف عامه مردم در قبال بسیج دانست و تصریح کرد: نباید پایگاه‌های بسیج خالی بماند و باید زمینه حضور آحاد مردم به صورت گسترده در پایگاه‌های بسیج فراهم شود.
حجت‌الاسلام معبودی با تاکید بر عضویت آحاد مردم در بسیج افزود: مهم‌ترین دلیل ماندگاری بسیج حضور مردم در این نیرو است.
وی با یادآوری سخنان امام راحل که فرموده بودند، کار شما هنوز به پایان نرسیده است، اضافه کرد: بسیج همیشه باید آماده باشد، چرا که انقلاب هنوز نیازمند فداکاری است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به هیاهوی بر پا شده در اردوی استکبار بر ضد ایران، بر توخالی بودن این هیاهو تاکید و تصریح کرد: این کار آنها ناشی از ضعف آنها در مقابله با نظام اسلامی است.
وی بر آمادگی بسیج در همه اقصی نقاط دنیا تاکید کرد و گفت: دشمن باید بداند که نیروی نهفته در بسیج دست متعدیان به خاک ایران را قطع می‌کند.
حجت‌الاسلام معبودی هیاهوی ایجاد شده در اردوی دشمن را برای مرعوب کردن بسیج عنوان کرد و افزود: آنها به این نکته توجه ندارند که بسیج در مکتب اباعبدالله آموزش دیده و با این تحرکات مرعوب نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه هستند مدیرانی که بر بسیج سخت گرفته و آنها را در تنگنا قرار می‌دهند، گفت: اغلب مسئولان کشور و استان زنجان بسیجی هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران امروز مرهون فداکاری بسیج و بسیجی است، اضافه کرد: بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شود گل کرده و توسعه را رشد چندین باره می‌کند.
وی بر شکرگزاری به خاطر نعمت تشکیل بسیج تاکید کرد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول