اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بوشهر:

دشمن با برنامه‌ریزی در منازل ما حضور پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: در عرصه‌ای که زندگی می‌کنیم دشمنان ما با برنامه‌ریزی در منازل ما حضور پیدا کرده‌اند و ما هم باید برای مقابله برنامه‌ریزی کنیم.

دشمن با برنامه‌ریزی در منازل ما حضور پیدا کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یدالله مرادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: گرامی داشتن هفته بسیج، ارج گذاشتن به رشادت‌ها، غیرت‌ها و همه خوبی‌های بسیجیان است.
وی افزود: بسیج که با دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت و بعد از آن چون که بسیج یک سازمان مردمی بود سازماندهی آن را هم به یک مجموعه مردمی به‌نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار کردند.
مرادی عنوان کرد: ماموریت بسیج حفظ و پایداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک‌رسانی به نظام جمهوری اسلامی و محرومین در عرصه‌های مختلف است.
وی گفت: ما شاهد حضور مقتدرانه بسیج در عرصه جنگ هشت سال دفاع مقدس بودیم که با شکوه و رشادت‌های خود موجب شد سرنوشت جنگ به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: بسیج در عرصه سازندگی نیز ماموریت‌های بزرگی نظیر واکسیناسیون فلج اطفال، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی، کمک به دولت و استفاده از نیروی جوانی و تخصص جوانان متعهد تحت عنوان اردوهای جهادی از جمله اقدامات آن در عرصه سازندگی بوده است.
مرادی در ادامه عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی راه‌های مختلف را آزمایش کردند و موفق نشدند تهاجم فرهنگی را آغاز کردند و با ایجاد شجره طیبه صالحین باز هم استکبار در برابر ایران به زانو در آمد و تاکنون به هدف خود نرسیده است.
فرمانده سپاه بوشهر اظهار کرد: رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام یکی از بزرگ‌ترین و بی نظیرترین برنامه‌های هفته بسیج است که در  پنج استان تهران، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان و بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول