اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایدگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان:

حفظ وحدت بین شیعه و سنی باعث ناامیدی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: حفظ وحدت بین شیعه و سنی باعث یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام شده است.

حفظ وحدت بین شیعه و سنی باعث ناامیدی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام یدالله غلامی شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای اهل تسنن در روستای قورچای شهرستان آزادشهر اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته شده یکی از دغدغه‌های دشمنان است چرا که به خوبی می‌دانند در نتیجه این وحدت و برادری هیچ راه نفوذی در بین مردمان ایران پیدا نخواهند کرد و اهداف ننگین شان به بن‌بست می‌رسد.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه سعی کرد در خدمت‌رسانی به هموطنان رعایت حفظ حق و حقوق همه را داشته باشد و شیعه و سنی را به یک چشم نگاه کند.
مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان اذعان داشت: نقش مدیریت و رهبری و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری در حفظ وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است لذا شایسته است ضمن حمایت از ایشان قدردان نعمت انقلاب و نظام باشیم و برای عظمت جامعه مان تلاش کنیم.
غلامی با اشاره به هفته بسیج ضمن گرامیداشت این ایام گفت: بسیج به‌عنوان تکیه‌گاه و پشتوانه نظام خدمات ارزنده‌ای برای کشور انجام داده و با حداکثر توان برای سربلندی و اقتدار نظام می‌کوشد و تحت فرمان ولایت فقیه این آمادگی را دارد در برابر هر فتنه و جریان بیرونی و داخلی که امنیت و آرامش و داشته‌های نظام را نشانه گرفته بایستد.
مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان هدف بسیج، استواری و استحکام ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیجیان با قدرت و با تکیه بر ولایت و قرآن، برای پاسداری از خاک میهن آماده‌اند.
وی افزود: بسیجیان با توکل به پروردگار توانستند سد محکمی را در هشت سال جنگ تحمیلی در میدان نبرد در برابر دشمنان ایجاد کنند و مانع از پیشروی آنان برای تصرف خاک ایران شوند.
غلامی ادامه داد: بسیج آماده است از هویت ملی و دینی ملت شهید پرور ایران اسلامی دفاع و قدرتش را به جهانیان اثبات کند.
مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان افزود: بسیج با فریادهای کوبنده در صحنه حاضر می‌شود تا در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی نقش‌های موثری ایفا کند.
وی یادآور شد: تهدیدات دشمنان هیچ‌گاه بسیج را از پای در نمی‌آورد و نیروهای مخلص بسیجی با گام‌هایی استوار و سلاح ایمان، حامی مردم هستند.
مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه نینوای گلستان همچنین اذعان داشت: تهدیدها و تحریم‌ها علیه کشور ما بی‌فایده است ما ملتی هستیم امتحان پس داده که در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل جمعی از ابرقدرت‌های نظامی ایستادگی کرده‌ایم و ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی در وجودمان است و این روحیه تمام ناشدنی است و در هر زمانی به کارمان می‌آید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول