اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقدم‌فر در گفت‌وگو با فارس:

‌دشمنان در صورت حمله به ایران با ‌سیلی محکمی ‌بدرقه خواهند شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: دشمنان ‌نه تنها توان تهاجم بلکه دیگر توان تهدید را هم ندارد چرا که با هر تهدید، با تهدیدی سخت‌تر از طرف ایران مواجه شده‌اند و می‌دانند تهدید آنان سیلی محکمی برایشان به دنبال خواهد داشت.‌

‌دشمنان در صورت حمله به ایران با ‌سیلی محکمی ‌بدرقه خواهند شد
حمیدرضا مقدم‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه حلقه انحرافی و جریان فتنه برای ورود به مجلس با تمام توان و سرمایه‌گذاری مالی وارد شده‌اند، اظهار داشت: امروز اصولگرایان‌ با حفظ وحدت، پیروزی در انتخابات را به صورت حتمی از آن خود خواهند کرد.
‌مقدم‌فر در ادامه با اشاره به تهدید حمله نظامی آمریکا بیان کرد: با شرایط فعلی آمریکا و بحران‌هایی مانند قیام وال‌استریت، بحران اقتصادی، جنبش‌های منطقه و بیداری اسلامی، بی‌اساس شدن ایدیولوژیک و شکست در ایجاد خاور میانه جدید که این کشور را فرا گرفته، تهدید به تهاجم نظامی تنها در حد یک جنگ روانی است.
وی ادامه داد: همچنین تهدید حمله نظامی آمریکا، ادامه عملیات ایران‌هراسی و بهانه‌ای برای حفظ ‌جای پا در منطقه و استفاده چند جانبه برای آمریکا است‌.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه 32 سال است که آمریکا در مواقع مختلف، ایران را تهدید به حمله کرده، تصریح کرد:‌‌ امروز آمریکا به دلایل متعدد در پایین‌ترین توان نظامی، اقتصادی و مردمی است و توان تهدید را هم ندارد و تهاجم به کشوری مانند ایران که بر عکس از اقتدار کامل نظامی، دفاعی و اقتصادی برخوردار است را ندارد.
مشاور عالی خبرگزاری فارس ادامه داد: دشمنان ایران می‌دانند هرگونه تهاجم نظامی به ایران با نابودی خودشان همراه خواهد شد، امروز هیچ کشوری نه تنها توان تهاجم بلکه توان تهدید را هم ندارد چرا که با هر تهدید، با تهدیدی سخت‌تر از طرف ایران مواجه خواهند شد و تهدید آنان سیلی محکمی برایشان به دنبال خواهد داشت.
وی خروج از بحران وال‌استریت و خاورمیانه را از اهداف استکبار در این تهدیدها عنوان کرد.
معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه دشمنان با جنگ نرم به دنبال شکست و عقب ‌نشینی ایران هستند، گفت: دانشجویان و اساتید آماج و هدف دشمنان در جنگ نرم هستند، دشمنان درصددند که دانشجویان و اساتید را از اطلاعات و آگاهی به دور نگه داشته و روحیه ضد‌آمریکایی و ضدصهیونیستی را از آنها بگیرند.
مقدم‌فر ادامه داد: دشمنان در این اندیشه هستند که ضمن ایجاد انحراف در افکار دانشجویان، آنها را به پروژه مشغول سازی در زمینه‌های مختلف روبه‌رو کرده و از مسیر انقلاب دور کنند.
وی تاکید کرد: دانشجویان در دانشگاه‌ها افسران جنگ نرم هستند و باید ‌قادر باشند یگان‌هایی را هدایت کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول