اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

بزرگ‌ترین درس عاشورا، خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهدشت گفت: بزرگ‌ترین درس عاشورا، خدمت به مردم است.

بزرگ‌ترین درس عاشورا، خدمت به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی پیش از ظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های مذهبی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: واقعه کربلا و قیام امام حسین (ع) یک دانشگاه بزرگ و انسان ساز برای همه بشریت است چرا که آرمان اصلی امام حسین (ع) در عاشورا دفاع از مظلوم، گسترش پاکی‌ها، مهر بانی‌ها و برقراری عدالت و داد بود.
وی گفت: امام حسین(ع) درس کرامت، عزت و آزادگی را به انسان آموخت و بشریت مدیون آزاد مردی امام حسین (ع) است.
طهماسبی ضمن انتقاد شدید از برخوردهای سلیقه‌ای و سیاسی اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت، گفت: این اقدامات مانع از خدمت‌رسانی بهینه به مردم و اجرای طرح‌های عمران شهری در راستای توسعه شهر و رفاه و شهروندان شده است.
امام جمعه کوهدشت با انتقاد از وضع خدمات‌رسانی شهری در کوهدشت، گفت: مردم چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان مجادله‌های شورای شهر را بپردازند و اگر قرار باشد این روند ادامه یابد، مردم را در جریان وقایع و مسایل اصلی قرار می‌دهم.
وی که به شدت از برخی اقدامات شورای اسلامی شهر کوهدشت تأسف می‌خورد، اظهار داشت: اینکه اعضای شورای شهر به دلایل واهی و بی‌اساس، وقت خود را صرف مجادله‌های سیاسی کنند، تنها موجب مختل شدن روند خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.
وی افزود: بزرگ‌ترین درس عاشورا، خدمت به مردم است و آنگاه ما به همین راحتی مردم را رها کرده و به دنبال منافع خود هستیم.
امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه این سرزمین متعلق به شهداست، اظهار داشت: باید مانع از وارد شدن ظلم به مردم شویم و اینکه کارها و مسئولیت خود را در خدمت به مردم به درستی انجام ندهیم نیز ظلم به مردم است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول