اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

بسیج در بصیرت‌افزایی برای جامعه سرافراز بوده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: بسیج در بصیرت‌افزایی برای جامعه سرافراز بوده و اصلی‌ترین عاملی که بازدارنده از تهاجم دشمنان همین بسیج است.

بسیج در بصیرت‌افزایی برای جامعه سرافراز بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی پیش از ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری فیلم و عکس هجرت اظهار داشت: اگر بسیج را نداشتیم به آتش خشم دشمنان می‌سوختیم و پشتوانه اصلی بسیج ،بصیرت است.
صلاحی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس بسیجیان حماسه آفریدند، ادامه داد: امروز هم بسیج در سازندگی گوی سبقت را ربوده است.
وی با اشاره به اینکه شما جهادگران بسیجی با کار ساخته می‌شوید و شما با کار کشور را می‌سازید، تصریح کرد: وقتی جوانان محرومیت را می‌بینند برای آنان تاثیر بسزایی دارد و برای کشور کار نیاز است البته کار مخلصانه برای مردم نیاز است.
صلاحی افزود: بسیج با کارش برای روستا محبت می‌آورد و همچنین ابلاغ سلام رهبری را برایشان دارد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم کتابی در این زمینه نوشته شود و خاطره توسط بسیجیان به چاپ برسد چرا که می‌تواند خیلی آموزنده باشد و همیشه داستان‌های بسیج شنیدنی است شما جهادگران هم که در بسیج سازندگی شرکت کردید ادامه‌دهندگان داستان بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس هستید.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز با اشاره به اینکه رخدادی بزرگی در مشهد رقم‌خورده است که حدود 8 سال برای آن کار شده است، اظهار داشت: تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره 533 شهید روحانی استان‌های خراسان کاری بود که جای خالی آن احساس می‌شد و به لطف خدا این اتفاق در مشهد رخ داد.
احمدی با اشاره به میانگین سهم شهدای روحانی نسبت به جامعه آماری کرد و افزود: میانگین سهم شهدای روحانی نسبت به جامعه آماری شهدای اقشار مختلف حدود 10 برابر است و 75 درصد از شهدای روحانی که شهید شده اند در خط مقدم به این مقام نایل آمده‌اند.
وی افزود: فضای سنگینی که حال حاضر علیه روحانیت است و این نشان‌دهنده تاثیر حیاتی روحانیت بر جامعه است و تلاش دشمن هم علیه روحانیت بیشتر از اقشار دیگر است.
احمدی با اشاره به صحبتی از مقام معظم رهبری خطاب به بسیج کرد که ایشان فرموده بودند بسیج شبیه به افسانه است بیان کرد: درست است که بیش از 10 سال از عمر بسیج سازندگی
می‌گذرد اما در چند سال اول و در زمان اصلاحات آنچنان قوتی نداشت که حتی گلایه رهبری را در این مورد نیز به همراه داشت.
وی تصریح کرد: اما اصل کار بسیج سازندگی از زمان دولت نهم آغاز شد و در ظرف 6 سال ثمره کار جهادگران به این نقطه رسیده و این هم جز لطف الهی، اخلاص رهبری و اخلاص جهادگران نبوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول