اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

وضعیت بیمارستان باشت نامناسب و نگران کننده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با انتقاد از وضعیت بیمارستان این شهر گفت: وضعیت بیمارستان باشت بسیار نامناسب و نگران کننده است.

وضعیت بیمارستان باشت نامناسب و نگران کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر باشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم بر لزوم زنده نگه‌داشتن واقعه بزرگ کربلا و حماسه حسینی و درس‌آموزی از عاشورا تاکید کرد.
خطیب جمعه باشت، فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و خواستار احیای این فریضه الهی در جامعه اسلامی شد.
عبودی با بیان اینکه مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان باید پرشور و باشکوه برگزار شود، افزود: همه باید برای زنده نگه داشتن واقعه کربلا در مجالس عزاداری شرکت کنند و با سیاه‌پوش کردن فضای شهر نسبت به امام حسین(ع) اظهار ارادت کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت، خواستار پررنگ شدن اهداف قیام امام حسین در مجالس عزاداری شد.
وی با بیان اینکه نباید بدعت‌ها و خرافات وارد مجالس عزاداری امام حسین شود، ابراز داشت: در مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان باید از خرافات و کارهایی که مورد استفاده دشمنان است، خودداری شود.
عبودی ابراز داشت: عزاداری باید همراه با اخلاص باشد و هیئت‌ها و مداحان باید با اخلاص عزاداری کرده و از نصب تصاویر دروغین منتسب به امامان خودداری کنند.
امام جمعه باشت مناسبت هفته بسیج را یادآور شد و افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی در واقع یک انقلاب بزرگ بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت اضافه کرد: بسیج از بدو تشکیل تاکنون در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و همواره در خط مقدم بوده که نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس است و بعد از جنگ نیز در سایر حوادث و اتفاقات پیشقدم بوده است.
عبودی به نشست اخیر ائمه جمعه استان با نماینده ولی فقیه و استاندار و مدیران کل اشاره کرد و گفت: در این نشست امامان جمعه مسائل و مشکلات مردم در مناطق مختلف استان را تشریح و خواستار رفع آنها شدند.
وی به مشکلات مرکز درمانی باشت اشاره کرد و افزود: این مرکز دارای مشکلات زیادی است که موجب نارضایتی مردم شده است.
امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص برای حضور در شهرستان اعلام آمادگی کردند اما، امکانات کافی در مرکز بستر درمانی باشت برای حضور آنها فراهم نیست.
عبودی به پخش مشکلات بستر درمانی باشت از خبر صدا و سیما اشاره و از صدا و سیما به‌ خاطر انعکاس مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.
وی 10 آذر سالروز شهادت مدرس و روز مجلس را نیز گرامی داشت.
انتهای خبر/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول