اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ با وجود مراجعات و تماس‌های تلفنی؛

4 بیمارستان تهران از پذیرش نوزاد بیمار امتناع کردند

خبرگزاری فارس: پدر نوزاد مبتلا به بیماری نادر توراسیک اکتوپیاکوردیس گفت: با وجود تماس تلفنی و مراجعه حضوری، چهار بیمارستان تهران از پذیرش فرزندم برای معالجه امتناع کردند.

4 بیمارستان تهران از پذیرش نوزاد بیمار امتناع کردند
اکبر درویش‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پس از تولد فرزندم، مطلع شدیم که قلب وی بیرون از قفسه سینه قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، با تماس تلفنی و مراجعه حضوری به چهار بیمارستان قلب شهید رجایی، امام خمینی (ره)، ولی عصر و شیخ مفید تهران خواستار انتقال فرزندم به یکی از بیمارستان‌ها شدم، ولی هیچ کدام با ما همکاری نکردند.
پدر این نوزاد افزود: حتی برای انتقال فرزندم، مسئولان بیمارستان قدس قزوین نیز پیگیری کردند، ولی متأسفانه پاسخی دریافت نکردیم.
وی تأکید کرد: از مسئولان بیمارستان قدس قزوین و تیم جراحی که در قزوین عمل جراحی فرزندم را انجام دادند بسیار سپاسگزارم.
گفتنی است؛ پدر و مادر این نوزاد مبتلا به بیماری نادر توراسیک اکتوپیاکوردیس پنج سال پیش ازدواج کرده‌اند که فرزند نخست آنها نیز در شش ماهگی بارداری مادر، سقط شد و حال این نوزاد پسر با این بیماری نادر به دنیا آمده بود که عمل جراحی این نوزاد در بیمارستان قدس قزوین توسط تیم پزشکی با مسئولیت صادق صادق‌پور رودسری متخصص جراح عمومی و فوق تخصص جراحی کودکان و با حضور نادر علیرضا محمد‌زاده جراح متخصص تراکوس، فرهنگ به عنوان رزیدنت، نوبخت و علی‌اکبر زینالو با عنوان فوق تخصص قلب کودکان صورت گرفت که این عمل جراحی شب گذشته با موفقیت انجام شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول