اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ‌فارس:

بیمارستان‌های کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند.

بیمارستان‌های کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند
سید حمید حسینی در حاشیه افتتاح همزمان پنچ پایگاه خبری اطلاع‌رسانی"وب‌دا" در یاسوج، دزفول، اهواز، جهرم و فسا در به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: مواردی از نوزاد‌ربایی در یکی از بیمارستان‌های کشور موردی استثنایی بود و این موارد بسیار نادر هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌با بیان این‌که بیمارستان‌های ایران از بیشترین امنیت و آرامش برقرار هستند، گفت: شرایط و ضوابط بیمارستان‌ها امکان تخلف جابه‌جایی نوزادان یا دیگر تخلف‌ها را نمی‌دهد و موردی که اخیرا" اتفاق افتاده و در رسانه‌ها انعکاس داشته، در حد یک توطئه جنایی بوده است.
وی بیان داشت: اگر مواردی از این دست در نظام سلامت ما وجود داشته باشد لازم است همه عوامل دخیل، دستگاه‌های امنیتی، قضایی و خود دانشگاه علوم پزشکی باید ورود پیدا کرده و برخورد‌های لازم را داشته باشند.
حسینی ادامه داد: تا این لحظه هیچ گزارش یا خبری در این مورد دریافت نکردیم و در این رابطه به استنادات و منابع معتبر توجه داریم نه منابع بی‌اعتباری چون فیس‌بوک یا رسانه‌های بیگانه.
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌ برخوردهای قاطع دستگاه‌های قضایی با تخلف‌هایی از این دست را ضروری دانست و ابراز داشت: پرونده تخلف ربوده شدن نوزادی در یکی از بیمارستان‌های کشور در دستگاه قضا پیگیری و منجر به صدور رای شده است.
وی امسال را سال تکمیل خانه‌بهداشتی روستایی خواند و اذعان کرد: با تکمیل این خانه‌های بهداشت و تجهیز آن‌ها به امکانات اولیه بهداشتی و درمانی بدون شک دیگر شاهد مرگ و میری به خاطر کمبود امکانات درمانی در نقاط دور افتاده کشور نخواهیم بود.
حسینی خاطرنشان کرد: دولت و نظام اسلامی خدمات بهداشتی و درمانی خوبی را در نقاط مختلف کشور به منظور اجرای عدالت توزیع کرده ولی همواره مقوله فرهنگ‌سازی و پیشگیری بسیار کارا و موثرتر از درمان بوده که امیدواریم راه‌اندازی پایگاه خبری اطلاع‌رسانی "وب‌دا" بتواند این خلاء را در نظام سلامت کشور پر کند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول